Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Gubben sitter opptatt foran sin pc og her sitter jeg og sturer foran min.. Hadde sikkert hatt masse jeg kunne funnet på i kveld men jeg orker ikke annet enn å kjede meg.. Kjedelig...Med andre ord!
FuckFace Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Jeg leter etter katten min, jeg.... Jeg VET den er inne, men har leitet overalt!!!!!! Skjønner ingenting.. Hvor ER den?? Jeg har leitet siden jeg så den på et soverom kl. 2100 og har ikke sluppet den ut eller sett den siden... Merkelig.. Har du hørt om katter som bare forsvinner i det blå før?
jobber med saken har klart det Skrevet 2. januar 2009 #3 Skrevet 2. januar 2009 Kjeder meg i hel... hehe
FuckFace Skrevet 2. januar 2009 #4 Skrevet 2. januar 2009 Der kom katten plutselig ned fra 2 etg. Så nå sitter jeg også og kjeder meg og klør meg i hodet og lurer på hvor den har gjemt seg....
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #5 Skrevet 2. januar 2009 Når skal du stå opp i morgen da? jeg skal sove leeenge i morgen... Gubben skal stå opp med ungen.. Hva heter katten?
FuckFace Skrevet 2. januar 2009 #6 Skrevet 2. januar 2009 Skal nok stå opp når ungene våkner i 8 tiden, tenker jeg... Katten heter cindy... Hvor lenge er leeenge?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #7 Skrevet 2. januar 2009 Leeenge hos meg er alt fra kl.11-13...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå