Mamman til AM&JS Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Hvilken type har dere?? Fornøyd ikke fornøyd??
* 5 om dagen * Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 vi har 230 E,avantgarde...kjempefornøyd :-)) kommer ikke til å bytte merke,enda jeg er født og oppvokst med toyota..hehe... men en nyere med tiden kommer vi til å skaffe oss.
Mamman til AM&JS Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2009 Vi har selv vår første Mercedes E klasse advantgarde...320 diesel, 7 seter og er råfornøyd! Aldri kjørt en bil med så mye komfort..den eneste ulempen jeg ser med vår er at den er altfor lav...når det gjelder humper, parkeringshus etc..
* 5 om dagen * Skrevet 2. januar 2009 #4 Skrevet 2. januar 2009 det er medaljens bakside...avantgarde er jo en slags sportstype, og derfor orginalt mye lavere enn andre mercedes ( 4 cm tror jeg ) ( om jeg har forstått mannen riktig,sånn kort fortalt )
Mamman til AM&JS Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2009 Har generelt ikke så mye peiling jeg, men akkurat det irriterer meg av og til..når man kommer opp i litt hastighet er det jo bra, for den ligger klistret på veien..men kjører jo stort sett i 50 da..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå