anni ke n - med ny baby Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Kan man gaa inn aa finne internettsider som er blitt slettet fra Historikken? Mannen min sier at han kan gaa inn paa sider og slette dem igjen slik at de da ikke kommer opp i historikken. Lurer paa hva slags sider han er inne paa... Hjelp...., noen?
Mor&barn Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Historikken?? Mener du loggen? Man kan finne igjen sider som er slettet der. c: documents and settings Midlertidige internett filer
anni ke n - med ny baby Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2009 Jeg gaar altsaa inn paa C: dokumets and settings? Jeg vet at hvis jeg gaar inn paa Historikk, ser jeg hvilke sider han har vaert inne paa, men han sier han kan slette enkeltsider (internettsider) han har vaert inne paa og saa slette de igjen, og saa vil de ikke synes under Historikken, mens de andre sidene han har besoekt vil vaere aa finne der... Takknemlig for svar:)
anni ke n - med ny baby Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2009 dytter, og haaper paa svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå