Gå til innhold

Tilbake, startet nyåret med MA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lå i 7 timer med vanvittige rier i går. Startet nyåret med hjemmeabort. Var på UL i uke 13 og babyen døde i uke 6. Har gått i 7 uker med dødt barn inni meg.

Hva kan man gjøre? Må jo bare prøve igjen!

Er ufattelig trist, men jeg begynner virkelig å lure på om ikke statistikken er høyere enn hva de sier. Jeg syns jo alle har opplevd dette!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Greit for dere som har MA at dere bør tenke dere om får dere velger hjemmeabort. De på Ahus var ikke flink å informere. De sa en kraftig mens. Det er et hån!! 3 paralgin forte hjalp ikke.

Skrevet

Åneiiii - så leit lissi33, jeg håper virkelig dere får en 2009 baby, det fortjener du!!!

Husker at du ga meg svar i sommer ang spørsmål om cerazette-bruk... Tusen takk forresten... Kuttet ut prevensjon i juli/august, er i min 3 pp nå...

Ønsker deg bare lykke, lykke til =)

Stor trøsteklem fra

Skrevet

Huff så trist:(

Sender en trøsteklem

Skrevet

Takk takk :) Trøsten er at jeg ble fort gravid. Er jeg heldig går det fort igjen:)

Jeg tror ikke du kommer til å bruke så lang tid selv om du har brukt cerazette. :)

Jeg er positiv hvertfall! Tror det hjelper.

Lykke til!!!

Skrevet

Er veldig enig med deg at Ahus er dårlig på info når det gjelder de tablettene. Hadde en MA i fjor høst, fikk til info at de smertene man fikk var som mensmurringer, det var det jo absolutt ikke!! Jeg kastet opp, holdt på å besvime av smertene, sambo ble urolig og ringte legevakta fordi han trodde noe var gått galt. Neida, det var helt normalt at det ble slik, de var forundret at vi ikke hadde fått beskjed og fått med smertestillende. Bare tenker på om jeg hadde vært ei ensom jente på 19 år som skulle igjennom dette alene og fikk den dårlig infoèn, hadde blitt en helt forskrekkelig opplevelse.

Men en annen ting er at jeg ble gravid 2-3 uker etter MA og i dag har jeg en flott gutt på 5 mnd.

Lykke til!

Skrevet

Så leit å høre. Håper du blir gravid igjen fort, og at den klorer seg fast hele veien, denne gangen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...