FødtMedEnPilleiPanna Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 ..jeg sa jeg skulle si ifra når jeg var i gang igjen, men så glemte jeg jo å se på nickene :/ Er ihvertfall i gang nå, så dere kan bare sende meg en pm om dere fortsatt lurer
Jente89 ♥ Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Husker jeg fulgte med bloggen din en stund, men plutselig så var den borte.. :s
FødtMedEnPilleiPanna Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2009 Ja, den ble slettet, men nå blogger jeg igjen Sendte deg en pm.
* 5 om dagen * Skrevet 2. januar 2009 #5 Skrevet 2. januar 2009 kaskje du vil sende en pm til meg også?
FødtMedEnPilleiPanna Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. januar 2009 Jepp, begge har fått nå
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 2. januar 2009 #7 Skrevet 2. januar 2009 meeeeeg da;0)??? *smiler peeeeent*
FødtMedEnPilleiPanna Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 2. januar 2009 det gikk visst ikke an å sende deg melding?
Gjest Skrevet 2. januar 2009 #11 Skrevet 2. januar 2009 Skrev akkurat et innlegg om at jeg ikke ville lagt ut bloggen min åpenlyst på et nettforum, men har ikke noe mot å se på andres blogger. Om jeg er "kvalifisert" må du gjerne sende meg en postmelding også. Lenge leve dobbeltmoralen.
Gjest Skrevet 2. januar 2009 #12 Skrevet 2. januar 2009 Hmm, det var merkelig. Men har slettet alle meldinger nå, så kan hende det fungerer nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå