Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Jeg har hatt brystsmerter og magesmerter i fire måneder nå. Det er så vondt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg,, Fikk lansoprazol av legen. Virket raskt., Da kuren på 14 dager var over gikk det ei uke og da var smertene der igjen,. Med dobbel styrke"!!! Har nå gått på to kurer uten effekt i det hele tatt... Har fått beskjed om å doble dosen. Har gjort det..Er vondt enda.. Hva pokker kan det være?? Skal til gastroskopi i slutten av måneden.. Har ikke klart å skille ut hva jeg kan spise og ikke enda. Får vondt av alt mulig.. Og det hemmer meg skikkelig!! Hva kan gjøre så vondt og ikke bli bedre av slik medisin???? Fatter egentlig ikke at det er magen heller for det er så sinnsyk smerte, ikke sviende som ved halsbrann/brystbrann...
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Høres ut som magekatarr.. hadde det helt likt, ble sendt til gastroskopi, og det var magekatarr. Produserer mye magesyre som etser på nederste delen av spiserøret, og som da gir uutholdelige smerter i magen!! Fikk medisiner, og det ble borte. Men det kommer og går, så når jeg kjenner antydningene, er det fram med tablettene igjen. Forøvrik kutta jeg ut sterk mat, og mat som danner mye syre eller inneholder mye syrlige greier. Samme med røk, kaffe og alkohol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå