mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 vet ikke helt hva jeg skal gjøre jeg. hun er så nyskjerig at hun ikke har tid. ikke i sengen når det er mørkt på dagen heller. kun litt på natten. hun får grøt to ganger om dagen og mme og vann til disse. litt frukt midt på dagen om hun ikke vil ha pupp da. hun tar ikke flaske så mme blir gitt på tutekopp, drikker litt, men ikke nok. noen forslag?
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 2. januar 2009 nicket er gammelt. kommer ikke inn på min side for å skrive nytt
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2009 ingen som har opplevd dette? tenkte kanskje tenner eller sår hals, men er i tvil.
Expat Skrevet 2. januar 2009 #4 Skrevet 2. januar 2009 Det du beskriver er vanlig i aldersgruppen og det er viktig at du legger inn amming i alle søvnperioder, også på dag, om du ønsker å fortsette. Det blir bedre etterhvert. Du kan godt lese på ammehjelpen.no om brystvegring
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2009 jeg vet det er vanlig på dagtid i alle fall pga nyskjerrighet. men natten også? jeg jobber fem dager i uka pga veldferds norge. samboer er hjemme, og jeg har en time ammepause midt på dagen og litt kortere dag. jobber tre timer ganger to per dag. ønsker å amme, men ikke lett å legge opp denne kabalen her når hun ikke vil.
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 2. januar 2009 #6 Skrevet 2. januar 2009 Heisann.. ble sånn her og, når frøkna var 6 mnd.... nekta plent... kunn på natta.. så dreiv med nattamming for å opprettholde produksjonen litt... men ville tilslutt ikke ha på natta heller... enda ho fortsatt våkner... men vil bare ha vann.... har heldigvis nå, fått ho til å ta mme.. ho er 8 mnd.... hadde ment å amme lenger... men slik gikk det ikke gitt,,,,
Gjest snartjuligjen? Skrevet 2. januar 2009 #7 Skrevet 2. januar 2009 Sånn var det her også... Fant ut at det var utrolig viktig det var ro og fred under ammingen, og jeg måtte sitte helt stille selv, ikke lese i noe eller lignende.
Gjest Skrevet 2. januar 2009 #8 Skrevet 2. januar 2009 Slik var et par av mine også, men la dem til når de var sultne og sørget for at det var ro rundt måltidene. Da ga de seg med "rotet" etter en stund. Begge fikk pupp til de var 2 år - så det er håp :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå