wilma07 Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 har stikkninger i underlivet å press ned, er dette tegn på at babyen har festet seg eller er det bekkenplager?
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Kan være begge deler. Men vil gjette på at babyen har sunket litt ned i bekkenet ditt ja, trenger ikke å være festet enda. Er du førstegangs? I mitt første svskap festet hodet seg i uke 32 og da fikk jeg masse nedpress. Kjentes ut som babyen holdt på å ramle ut liksom.... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå