Gå til innhold

Flere som tenker å teste i helga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har IKM enten tirsdag 6/1 eller onsdag 7/1. Er i 5pp(??) nå (begynner jammen meg å gå ut av tellinga!). I alle fall temmelig utålmodig nå. :-)

Vi hadde masse sex i uka før EL, og på selve EL-dagen, så håper veldig. Men i motsetning til mange andre her inne kan jeg ikke si at jeg kjenner et eneste symptom...!? Husker forsåvidt ikke om jeg gjorde det med førstemann heller....

Så dette blir spennende! Må prøve å holde meg til søndag tenker jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Måtte sjekke - er i 5pp.

Skrevet

Jeg skal teste mandag, men da er det fortsatt bare 9 dager siden el.

Tror mange av symtomene her inne er ønske-tenkning, men man håper jo så ille alle sammen:) Har selv ingen symtomer, men er jo fortsatt tidlig. Ikke forventer jeg så mye heller, men blir jo moro å teste uansett;) Du får skrive her hvordan det gar da:)

Skrevet

jeg skal teste på mandag - er 6 dager over IKM idag.....

har symptomer - oppblåst mage , småkvalm , men ikke tegn til TR...

litt hvit utflod(?) , humørsvigninger , hard mage...

på mandag er jeg 9 dager over IKM så håper jo...

selv om etter 16 pp,så tror jeg ikke no på d før jeg får positiv test...

Skrevet

Jeg skal teste i morgen tidlig. Har ikm 6.jan, men greier ikke å holde meg lengre:) De eneste symptomene mine er kviser. Lille gutt ville heller ikke ha mer melk i romjula. ( smakte den rart fordi jeg er gravid?.....håpe håpe) hadde heller ingen spesielle symptomer da jeg gikk gravid sist.

Skrevet

Er 3 dager over ikm. Har lyst å teste, men samtidig ikkje lyst...

Er så redd for negtiv test. Er som deg i 5 pp. Er så lei av å bli skuffa!!

Den nedturen kvar måned tar på. Veit ikkje heilt ka eg forestille meg, men innbille meg at det ikkje er så skuffende uten den testen...

Skrevet

Tok en CB test nå nettopp, 11 dpo. Viste ikke gravid... :-( Er jo tidlig enda, men har mine tvil, merker ingenting annerledes enn vanlig...

Fryktelig så vanskelig det skulle være da?? Med førstemann var det bare å slutte på pillen og vips så var testen positiv (omtrent da) :-)

Nå blir det bestilling av billigtester på meg. For dette blir dyrt i lengda. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...