Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 hvis jeg hadde hatt mye penger på min brukskonto i slutten av desember, hadde jeg fått mer renter da? nå hadde jeg lite siden mye gikk til jule handelog fikk 125kr... hva om jeg hadde hatt 2 tusen på konto nå, hadde jeg fått mer da? hvordan regner de ut. på boligsparing fikk jeg 5 tusen kr i bare renter, jippi!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 De regner for hele året så nei, du hadde ikke fått mer enn det.
Gjest Skrevet 2. januar 2009 #4 Skrevet 2. januar 2009 Du har vel ikke hatt noe særlig stående der over tid da.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #5 Skrevet 2. januar 2009 Hmm...? Jeg får renter inn på konto hver mnd jeg...
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #6 Skrevet 2. januar 2009 Det er forskjellig fra bank til bank hvor ofte man får tilgodeskrevet renter. Det vanligste er en gang i året. Har du 100.000 i banken i 11 mndr, og bruker alt i desember, så får du renter for disse pengene for de 11 mnd de har stått på konto. Får du renter tilgodeskrevet hver måned, får man også renters rente, så det er jo litt bedre da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå