Januars lykkeliten Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Hvor kan jeg finne de produktene? Finner ikke noe noen steder. Noen som vet?
Minnie Mom Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Brio på Strømmen hadde bra utvalg før jul, men aner ikke om de har noe nå.. )
Trollemor og snuppa! Skrevet 2. januar 2009 #6 Skrevet 2. januar 2009 ebay har alt... Kjøpte sekspakning med drømmehagentruser til snuppa for 100-lappen, de er rimelig poppis for å si det sånn!
power puff Skrevet 2. januar 2009 #7 Skrevet 2. januar 2009 får man kjøpt dvd med seriene noe sted eller?
FrøkenSprøken Skrevet 2. januar 2009 #8 Skrevet 2. januar 2009 Ikke for å være frekk eller noe, men liker dere virkelig den serien? Jeg synes nemmelig den er heeeelt udugelig! Guttungen nekter å se det også... De vaser jo bare rundt og oppfører seg tåpelig. Ikke har den noen moral, ikke noe høydepunkt, ikke noe som barna kan lære av.... De bare går rundt, liksom... Hmmmm...
Musemor med tre søte små Skrevet 2. januar 2009 #9 Skrevet 2. januar 2009 Vi kjøpte DVD'ene på www.play.com. NB: den heter in the night garden på engelsk
tralletonetroll Skrevet 2. januar 2009 #10 Skrevet 2. januar 2009 vel.. hva studerer du sa du? ;-) Her er Drømmehagen en høydare for min lille gutt på 18 mnd. At den ikke helt er i mitt interessefelt har jeg lært meg å tålerere...
FrøkenSprøken Skrevet 2. januar 2009 #11 Skrevet 2. januar 2009 Hehehe... Nei, jeg nekter ikke guttungen å se det, men han blir liksom helt forvirra når det står på. Sånn "hvorfor gjør de sånn mamma?" Hvorfor er telefonen bak treet?" "Hvorfor kan han ikke å snakke?" "Hvorfor bråker de sånn?" Mulig at han er for gammel for det, men han er tross alt bare 2,5 år... Merker at det som fenger ham er programmer hvor han kan kjenne seg igjen på en eller annen måte. Gjerne Emil, Pippi, Karlson på taket... ...men når jeg tenker meg om ser han jo på Karius og Baktus, Teletubbies og Sauen Shaun også, og de er jo egentlig like absurde... Men han liker iallefall ikke Drømmehagen;) Og det er ikke fordi moren hans er en overivrig pedagogstudent som hjernevasker ham. Han får se det meste, så lenge det ikke er voldelig...
Mamma mjaua Skrevet 2. januar 2009 #12 Skrevet 2. januar 2009 http://barnegarderoben.no/default.asp?kwID=143&kwgID=12 her er en link med drømmehagenklær:) Hehe, jeg har en søster på 2 år, og hun ELSKER drømmehagen. Går og synger på sangen "hei jeg heter tinkelpinkel", osv. Noen ganger lurer på om de som fant opp drømmehagen går på noe hehe. Er jo ingen mening, men er jo mange småbarn som liker det, så kjør på
tralletonetroll Skrevet 2. januar 2009 #13 Skrevet 2. januar 2009 hehe Jeg konstaterer jo heldigvis at min gutt også liker Emil, Caprinofilmene og alt det andre som jeg også liker. Så jeg regner med at Drømmehagen er en fase. Han sier imidlertid Lalla Po om alt morsomt på tv, så Teletubbies var hans første dille. Sauen Shaun er forresten alle foreldres store premie for å stå opp tidlig. Det er jo helt fantastisk!!
2 boys & now pink Skrevet 3. januar 2009 #14 Skrevet 3. januar 2009 Drømmehagen er det beste som har hendt lilletrollet mitt. Han stirrer og babler og ler og jubler og etterligner lydene... Og moren synes det var like gøyt... (men nå etter hun satt med ryggen til tv en dag og bare hørte på syns hun hopsadeisi har lyder fra en billig pornofilm) hehe, men fremdeles like fengende med tøffe lyder, figurer og gøye sanger!
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 3. januar 2009 #15 Skrevet 3. januar 2009 tulla mi er helt hektet og. finner nesten frem til opptakene på dekodere for å slå de på, konstant. hehe SÅ det hjelper å ha de frustrerte tider, hjelper alltid med drømmehagen. hehe hun står nå å glooor på det, får jo ikke kontakt med henne en gang! hihi
Januars lykkeliten Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #16 Skrevet 3. januar 2009 Datteren min har ikke på TV i det hele tatt hun. Ikke noe har fenga, enda storebror ser foran henne iblandt. Men Makkapakka det var tingen! Kjempeflott. Hun synger og danser til. Hun er 15 mnd og koooooser seg. Og da syns mamman det er helt ok og ;-) Og jo. Man lærer rim og regler. Men ikke så mye mer kanskje. Men man lærer jo masse resten av dagen da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå