Gå til innhold

Voksende mage noen??


Gjest

Anbefalte innlegg

Venter min nr 2 og er kun 6 uker på vei. Men føler allerede at det har kommet en liten kul nederst på magen.. Er noe oppblåst føler jeg selv, men til og med når jeg ligger på ryggen så kan en se en liten kul..

 

Er det noen andre som føler de har en liten kul eller som har erfaringer fra når magen begynte å vokse med enten nr 1 eller 2?

 

Ellers er det fint å se at aktiviteten her inne begynner å ta seg opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er kun 5 uker på vei, men min samboer syns jeg har blitt litt større, men jeg syns ikke det, blir litt rar når han sier det jeg da.. hehe

Men oppblåst det er jeg, så gleder meg til jeg får orntlig baby mage :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er oppblåst jeg også, og det er ikke noe gøy..! :( har lagt på meg 6-7 kg det siste året, etter jeg begynte å trappe ned og slutte med ammingen og begynte på pilla.. :s sliter litt med det, så når jeg blir oppblåst og ser feitere ut, blir jeg bare sur..! :P gleder meg bare til å få ordentlig mage og ikke slappmage, og kunne fortelle folk det.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,jeg har vel det...Men det er nok mest pga veldig usunn mat den siste tiden...:(

Uff,føler meg bare feit og ikke gravid...!!

Gleder meg iallefall til jeg får gravidkul og kan si til alle at det er en baby der og ikke bare mat;) hehe

Men må legge til at jeg syns jeg har fått en liten kul i det siste...Noe som egentlig skal være umulig siden jeg kun er 6+3 idag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... føles rart,men sambo sa dt faktisk først..hihi-e jo fint å høre da,vil bare den skal bli skikkeli synli snart jeg :)er så hard nede i magen å,akkurat som me første barnet mitt... deili følelse!! snart 6 uker foresten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei:) jeg føler meg veldig oppblåst og hard i magen, spes nederst i magen. og fryser hele tiden! hehe,, er min første, je vil ha ordentlig mage som synes snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 uker på vei, og føler meg litt oppblåst jeg også. Magen har vel ikke akkurat blitt helt borte etter forrige graviditet, men likevel... Magen er liksom litt i veien for eksempel når jeg sitter i sofa ved lavt bord :) Føler meg ganske så gravid allerede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg hadde så stor mage etter forrige, så eg får berre sjå når magen blir fastere eg.. Men eg e ganske så oppblåst, da har eg vert ei veka nå.. Er 5 veker på vei... Føle meg veldig gravid og håpe tida går fort... For denne har me venta på lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...