1jente+1spire Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 3. januar 2009 prøvr igjenn i dag, må da være noen som har vert der?
Sylteflesk Skrevet 3. januar 2009 #3 Skrevet 3. januar 2009 Jeg var i Puerto de la Cruz på Tenerife på 80-tallet. Det var tacky og harry, og jeg vil helst slippe å dra til Kanariøyene igjen, så dårlig inntrykk fikk jeg. Dessuten regnet det hele tiden, men det gjør det visst ofte på nordsiden, har jeg fått høre siden. Vi reiste uspesifisert så fikk ikke velge bosted. Andre har sikkert bedre inntrykk av Tenerif, altså.
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 3. januar 2009 #4 Skrevet 3. januar 2009 Var i Los Cristianos for noen år siden. Siden jeg var på jobb så opplevde vi heller lite av nattelivet, men utenom var det bra. Jeg er ikke den mest sydenvante, men syns det var en fin plass Sol og fint, og vi reise i slutten av november...
Annalina Skrevet 3. januar 2009 #5 Skrevet 3. januar 2009 Vi har aldri vært på Tenerife, men skal dit til sommeren, og vi drar dit pga alle de positive tilbakemld fra andre som kun sverger til denne plassen. Litt annen standard enn andre plasser rundt middelhavet. Har valgt ett barnevennlig 4 stjerners hotell ett stykke utenfor playa de las americas. Har ellers vært på de fleste greske øyene,(skikkelig lei av hellas nå), Tyrkia og mallorca.
digger Skrevet 3. januar 2009 #6 Skrevet 3. januar 2009 Veldig fint på Tenerife, men kommer litt ann på årstid og hvor du bor der nede. Reiser du mellom november og mars vil jeg anbefale å bo i Los Gigantes da dette stedet har flest soltimer.Styr unna Las Americas hvis du vil unngå syden "rølp". Fanabe og Los Christianos er kosligere. Mye å finne på med dyrepark, Teide osv. Jeg har vært både på nordsiden og sørsiden. Sør er tryggere med tanke på sol. Vær obs på mange strandselgere i sør, noe som er litt slitsomt, men de er ikke plagsomme.
Gjest Skrevet 3. januar 2009 #7 Skrevet 3. januar 2009 Vi var der i januar i fjor og skal muligens reise igjen om 2 uker. Var i Playa La Arena, fantastisk for barna! Kort vei til Los Gigantes, til alle de store fornøyelsesparkene (ikke at vi var i mer enn en, siden vi ikke hadde behov for det), kort vei til Las Americas osv. Det var helt herlig. Det er faktisk veldig greit å reise med buss der også, selv med barnevogn!
Piipii Skrevet 3. januar 2009 #8 Skrevet 3. januar 2009 Her har vi vært tre ganger før og skal dit igjen i juni: http://www.ving.no/sunwing/sunwinghotelmaster.aspx?hotelareaid=15072&categoryid=16&itemid=15072 Vi er vldig fornøyd da det ikke er langt fra stranden, ikke langt fra dyrepark, badeland og Teide. Nå skal det vist også åpne europa største badeland der:) Er stille og rolig, men ikke langt fra Las Americas. (mener det var det byen heter) Det som også er veldig greit er at det er kun 20 min med buss fra flyplassen. Og så trives vi veldig på det hotellet, det er perfekt for oss og våre barn som er 1 og 3 år. Det er to barnabasseng og et voksenbasseng. Miniklubb for hun eldste og show både for voksene og barna på kvelden.
Blopp1 Skrevet 3. januar 2009 #9 Skrevet 3. januar 2009 Vi har vært på Tenerife flere ganger,og vi synes d er den fineste av alle Kanariøyene....!! vi har både vært på sør- og nordsiden. På denne tiden av året så må dere dra til sørsida,da nordsiden har dårligere vær. Jeg vil anbefale dere å leie hotell litt utenfor Playa del las americas/los cristianos,så slipper dere d verste rølpet. Fineste strendene er i las americas....!! Ellers så finner dere d "vanlige" tilbudet av fornøyelser,som d er overalt på charterplassene. God tur :-)
1jente+1spire Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 3. januar 2009 dette hørest bra ut. vi skal bo på villa tangoro, i las americas... håper det blir bra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå