Mor&barn Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Klumpen på 13 mnd nekter å legge seg for kvelden.. Dette har snart pågått i en måned og jeg blir sprø. Han har aldri vært noe problem tidligere, men nå er tydeligvis alt på vranga.. Vi følger de vanlige rutinene og han legger seg fint til rette. 15 min senere er det et hyl og han er lys våken igjen. Kan fint holde det gående frem til 12 om mulig :S Hjeeeelp???
OsloMor Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Kanskje det er tenner på gang? Prøv med dentinox, eller kutt noe av søvnen på dagen kanskje. Ellers er han blitt godt vant og må få hjelp til å finne søvnen selv igjen.
jente30L Skrevet 2. januar 2009 #3 Skrevet 2. januar 2009 min ble plutselig sånnhan og,helt til vi lot han sove med lyset på
Mor&barn Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2009 tror ikke det er tenner. Da pleier jeg å merke det på dagtid også.. har prøvd med døren åpen. får prøve med lyset på i morgen da..
Mor&barn Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2009 Det er umulig og både dra på besøk, og ha besøk. Eller gjøre noe som helst annet enn og han 24 timer.. huff :S Hvordan hjelper jeg han og finne søvnen igjen da? :S
Mor&barn Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. januar 2009 ingen flere som vet eller har forslag? =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå