Gå til innhold

Flere enn meg som hater at....


Anbefalte innlegg

Skrevet

typen drar på by`n? Selv om han er veldig skjelden ute....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det motsatt. Jeg liker godt at han tar en tur ut, da får han kosa seg og skravla med kompiser, noe han sjelden gjør ellers. Og jeg får en kosekvled for meg selv, noe jeg liker veldig godt.

 

Hvorfor hater du at han drar ut?

Skrevet

Nei det syns jeg bare er koselig!

Skrevet

Mannen min tar en en kveld ute en gang i uken. Jeg tror nesten den kvelden er viktigere for meg enn for ham. Jeg gleder meg til å være for meg selv den stunden.

Gjest Trollbundet
Skrevet

Ja,jeg også.Jeg fordrar ikke fulle folk!

Skrevet

Det vet jeg ikke helt... Tror kanskje det er redselen for at han skal finne en annen dame er den dyptliggende årsaken.

Jeg er mistenksom etter et tidligere forhold med mye utroskap begge veier. Kjæresten min er ikke sånn så jeg har egentlig ingen grunn til å reagere sånn.

Jeg blir pottesur når han skal ut med kompisene.

Redd han skal komme sent hjem osv. Han er gla i et langt nachspiel de gangene han er på fest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...