Gå til innhold

Flere som tester negativt etter IKM?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok enda en test i ettermiddag,som var negativ...Skulle hatt besøk av tanta tirsdag.30.des...men har fortsatt ikke fått besøk..

Har aldri hatt så lang syklus som nå...det er sååå frustrerende:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp!!!!!! har ikke ventet så lenge som deg da, men skulle hatt mensen i går, men sitter her å venter fortsatt. det rare er jo det at jeg har hatt et par småblødninger de siste dagene, men bare etter jeg har tisset! føler meg helt UGGEN!!!

Skrevet

Jeg hadde hadde en liten blødning(på papiret) forrige lørdag og søndag..var da ca 11dpo,så hadde virkelig håpet det var en "festeblødning". Men da burde jeg sikkert testa positivt nå...

Nå sitter jeg med kjempe ømme pupper,murring/øm i mage og rygg...

Skrevet

har ventet siden 2. juledag jeg! Negativ test på mandag! skjønner ingenting jeg.

Skrevet

Oj.. det var lenge Snohvit86!!!

Skrevet

Jepp, skulle hatt mens den 31. men har fortsatt ikke kommet.. Mensmurringer så sterke som aldri før, men ingen "spor" på papiret engang..

Skrevet

huff sent i går kveld som mensen ja... tror ikke syklusen min er helt i orden etter forrige svangerskap jeg... jaja... da prøver vi igjen:o)

Skrevet

Skulle hatt besøk tirsdag 30.desember, men ingen har dukket opp. Har ikke testet enda jeg da...

Sitter her med spenn i tennene, én øm pupp (ja én, den andre er som vanlig), øm rygg, UTROLIG såre lepper, er mye trøtt, fryser lettere, humørsvigninger til tusen osv. osv. masse tegn, er bare redd det er jeg som "ønsker" det litt for mye..:P

Kan jo bare være vinteren, og at TR melder sin anmars snart...

Har jeg ikke fått besøk iløpet av helgen, så tester jeg til uka :)

Skrevet

krysser fingrene for deg , fortryllende :D

håper d er spire :)

inponert over at du venter jeg,slik som meg :D

off,er smådårlig nå,magen er ikke god å fryser skikkelig :S

Skrevet

Takk for det :D

Hehe, jeg venter ja, vil ikke teste for tidlig..:P

Små-prøvd i litt over 1 år nå..

Håper det er spire hos deg også, wantbaby09! ;D

Skrevet

Jeg skulle hatt mensen den 28 og testa negativt i går, er dritt lei..

Skrevet

Har absolutt ingen tegn, bare vondt i ryggen og stikninger i magen som om mensen er på vei..Tviler på jeg er gravid for sist gang kasta jeg opp fra dager etter befruktning..

Lykke til dere andre :0)

Skrevet

fortryllende :)

litt over ett år ja,da er d på tide m spire hos deg :) :)

Idefix :

kan jo være du er gravid da selv om ikke d er så mye tegn - du får si ifra når du har testet :o)

mine symptomer kommer å går bortsett fra magen som er stinn å oppblåst hele tida :P

Skrevet

Heisann, nei tviler på at jeg er gravid, måtte ha ,hormoner sist..Har vært uten prev 1,5 år.

Skrevet

Tester helt garantert om det går en uke til uten TR.. Tåler ikke flere negative tester og få TR like etterpå :P

Skrevet

jeg var over IKM 24 des, men har enda ikke fått mensen..

hadde ikke regnet med det heller, hvorfor skulle det klaffe bare pga pergo liksom.. Og på første runde med pergo..

Også skulle jeg liksom ta en pause fra alt, men tok en ny test idag. Som også var negativ..

Skrevet

jeg skulle hatt mensen 29.des...men ikke kommet enda. Tatt tre tester som har vært negativ. Har masse murringer i magen og kjennes ut som at TR skal komme når som helst. Sånn har det vært siden IKM. Ellers har jeg ikke noen andre tegn, så der ikke akkurat lyst på det enda. Jeg har aldri vært over tiden før, så synes det er litt mystisk...

Skrevet

Samme her ønskefeen...har aldri vært over tiden før..så syns dette er merkelig...Jeg har veldig ømme pupper,og vondt i ryggen...magen er merkelig øm...+att det stikker av og til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...