Gå til innhold

Kjæresten min bare sover og sover og sover.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han sover og sover. Kan fint sove 20 timer helt uten problem.. Begynner å lure på om det feiler han noe, men det har legene prøvd å sjekke ut... Dem finner ingenting. Så er han kanskje bare lat da???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man sover ikke fordi man er lat. Er man lat sitter man på dib, facebook eller ser tv hele dagen.

Skrevet

Kanskje han er gravid.... jeg kunne fint ha sovet i fire uker i strekk om jeg fikk lov..

Skrevet

Jaha. Jeg sitter på bim fordi jeg har fått beskjed fra sykehuset om å sitte i ro... Ellers hadde jeg ikke gjort det!

Kjæresten min bruker ellers laaaaaang tid på det meste han skal. Må bikkja ut, så må han gjerne mase og bjeffe og hyle i en halv time før det skjer noe. Og husarbeid generelt gjøres kun når jeg har masa lenge nok og blitt sint. Vasker han klær så kan de nyvaska klærne fint ligge i vaskemaskinen i ei uke før jeg må vaske de på nytt også mase på at nå må de henges opp når de er ferdige...

ALT tar MASSE tid.

Og den derre sovingen plager meg egentlig mest. I dag, jeg er syk, høygravid med beskjed om å sitte stille. Jeg sov 1 time i natt, så jeg sovna av i dag i 1500 tiden fordi jeg er veldig sliten. Også våkner eg av at hunden må ut. Jeg trodde kjæresten var våken og oppe, men han lå fint under dyna og sov. Jeg sa i fra om at hunden må ut. Det gikk en halv time og ingenting skjedde. Han sa han skulle komme, men han kom ikke. Til slutt gikk jeg ut selv sånn at hunden fikk gjort fra seg. Dette er maaaange timer siden og han sover ennå. Han kunne fint ha gått ut forså å ha kommet inn igjen og lagt seg om han var så trøtt. For sove etter å ha vært våken, det får han til.

Skrevet

Ja, da får han et virkelig WAKE-UP CALL når barnet kommer, for da blir det neppe tid til så mye soving ;)

Skrevet

He he, jeg har en sånn ennå, og det å få barn var absolutt ingen wake-up call. Barnet er seks måneder gammelt, og ingen bedring på sovefronten. Her er det mor som må trå til. Lykke til, HI!

Skrevet

Kanskje han er deprimert???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...