Gjest Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Vi fikk så lyst påpizza, men har litt dårlig råd akkurat nå, så vi kunne ikke bestille. MEN jeg rota gjennom kjøkkenet og fant ut at jeg skulle lage wrap-pizza. Jeg fyllte stekebrettet med wraps (heldiggrisen hadde 4 stk igjen etter tacoen tidligere i uka). Jeg kokte opp paprika, løk, hvitløk, tomat, sopp, tacosaus, ketchup og krydder. Hadde det på wrapsn og dekte med masse ost. Stekte i ca 8 min på 225 grader og vips, en meget god pizza ;-) Til og med den skeptiske samboeren min mente det var kjempegodt, og forsynte seg flere ganger ;-) hehe
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 hmmm...hørtes jo litt godt ut....
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 2. januar 2009 #3 Skrevet 2. januar 2009 Kossi alle verden kom du på å lage det? Hørtes veldig godt ut. Er veldig lurt å bruke alle rester som blir igjen. Kan spare masse penger på slikt:)
Gjest Skrevet 2. januar 2009 #4 Skrevet 2. januar 2009 Jeg husket å ha vært borti ei oppskrift en gang. Utrolig hva man husker :-P Ja det er slike ting vi som regel har liggende, for man får alltids brukt for det ;-)
blond Skrevet 2. januar 2009 #5 Skrevet 2. januar 2009 Vi har også hatt pizza i dag, veldig godt etter mange julemiddager. Hørtes godt ut det dere hadde også!
Kulå Skrevet 4. januar 2009 #6 Skrevet 4. januar 2009 Eller om du har enda mindre i skap og kjøleskap. Ketchup, skinkepålegg og ost på toppen : )
Gjest Skrevet 4. januar 2009 #7 Skrevet 4. januar 2009 Ja det funker også :-) Det skal ikke så mye til.
små Skrevet 4. januar 2009 #8 Skrevet 4. januar 2009 mmm, det hørtes bare utrolig digg ut! Må prøves engang min kjære har det med å komme på sånne ting. Enkelt, billig, og veldig godt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå