ifie Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Ingen ting jeg gjør er bra nok! Om pappan ligger og sover/er på do/står i dusjen, står ungen å hylskriker utfor døra... Om jeg tar han opp etter dagduppen, hyler han og marker seg ut av armene mine og roer seg ikke før han får komme til pappa... Om jeg irettesetter han hyler han som om jeg har slått til han! Heldigvis får jeg kosestund med han om kvelden. Jeg får lov å legge han, lese, synge og kose Finnes det gode råd til meg, eller må jeg bare sitte å vente på forandring?
SaDa Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Ta det med ro.. Det kommer en ny periode der han blir mammadalt. Begge gutta her har hatt noen perioder som mamma og pappadalter
ditte&malusken&lillebror Skrevet 2. januar 2009 #3 Skrevet 2. januar 2009 Datteren min og var sånn som dette til hun ble ca 18 mnd, da snudde det helt og jeg får ikke gå noen steder uten at hun bokstavelig talt henger i buksene mine. Men det var vanskelig før det snudde, det skal jeg bare innrømme.. For det første var det jo litt sårt at hun så tydelig foretrakk faren sin og i tillegg var det utrolig slitsomt at det måtte være en kamp hver gang jeg skulle stelle henne, mate henne eller lignende. Men som sagt så gikk det over av seg selv, og tror det er det som er vanlig. Var iallefall det jeg fikk beskjed på når jeg skrev fortvilete innlegg her inne den gangen, og det stemte hos oss:)
ifie Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2009 Ja, det er jo nesten litt sårt når det står på som verst, og det er nok ikke noe bedre for fedrene, når ungene er mammadalter (som jeg har inntrykk av det er flere som er) Regner jo med at det går over det også, som alle andre "faser", men godt å få høre fra andre likevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå