dritgrei hei hei! Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Jeg har savna dere!!! DEt er godt å se dere her i ny og ne!
Fillerya Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Vet du, jeg måtte faktisk registrere meg på nytt her inne, jeg fikk faderullan meg ikke logga inn! Sendte mail til herr webmaster, men ble ikke prioritert nei. Og den jula stjeler tid, ikke lett å få til tid her inne! Pluss at han lillevenn får anfall når mamma driver med data... Men dette er fryktelig vanskelig å skrive, jeg fikk plutselig så bittebitteliten skrift etter en feiltasting, og har jo ikke snøring på åssen jeg skal få det stort att! Men koslig å være savna!!!
frøydis m/ 4 Skrevet 2. januar 2009 #3 Skrevet 2. januar 2009 Jeg likte også å bli savnet :-) Nå er jeg fryktelig uhøflig fordi jeg sitter midt i stua og skriver her midt i besøk av svoger m/familie..... Jeg må bare skynde meg å smile litt til alle dere før jeg forsvinner tilbake til vertinnepliktene. Vi feiret nyttår med masse familie og hjortegryta ble godt mottatt. fire stk. av gjestene er blitt værende og drar igjen i morgen kveld. Kanskje jeg titter innom igjen til dere på søndag eller noe, for jeg trives godt her når bare jeg klarer å ha hodet over vannet... Godt nyttår forresten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå