Gå til innhold

Jovisst tenner jeg på mannen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fyrte opp et ørevoks lys, i øret hans... og jaggu var det mye dritt ja!! Kanskje han hører bedre detr jeg sier til han nå da!! Haha!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hæ?

hva er det??

høres fancy ut hihi

Skrevet

Hva er det for noe?

Skrevet

Ikke akkurat så "sexy" da..hehe. Han er plaget med ørevoks.. Ørevokslys er som en kjegle/kremmerhus. Du setter den tynneste delen i øret, og TENNER på den tykkeste delen. Sånn passe langt fra øret er det en sånn "stopper", sånn at øret ikke brenner. Pga vacum(?) så "drar" en ut ørevoksen... Låg ENORMT mye dritt igjen i den delen som ikke brannt opp!!

Skrevet

Hvor får man kjøpt det Hørtes ut som noe jeg kunne trengt :o/

Skrevet

Jeg har prøvd det og jeg tror ikke alt man ser inni til slutt er ørevoks, har en stor mistanke om at mye av det er voks fra lyset, men artig er det og man kan jo håpe:-) Hørte flere si de følte de hørte bedre etter å ha brukt et sånn lys, men jeg merket ikke mye forskjell og jeg er mye plaget av ørevoks (og bruker alt for ofte q-tips...)

Skrevet

Helsekost fikk jeg tak i de på.. Kostet ca 120 kr. Men når det funket så bra, så er det ok. Gubben bruker avogtil å dra til legen å få det Skyllt ut. Poden har også en del voks, men vet ikke om det er mulig å få han til å ligge still nok i 5-6 min... Ta ikke lengre tid før det var brennt ut!

Skrevet

Tror du skal logge ut, og logge inn igjen "balle og solo".. det er jo ikke ditt nick :) Jeg kom plutselig også inn på den profilen, og måtte logge inn på nytt for å komme på min egen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...