Karomamma Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Og huset er fullt av småkaker, cookies, marsipan, chilinøtter, twist, karameller og jeg vet ikke hva. Men det har jeg ikke lyst på!! Jeg vil ha Stratos og potetgull!! Og Karopappa er ikke hjemme, så jeg får ikke gått på shopping heller... Buhuuuuuuu!! Ja ja, kan jo varme litt hønsefrikasse i mikroen....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Jeg har Pringles og Smash, skal du ha litt???
Karomamma Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2009 Tusen takk, men nei takk Vanlig Maarud chips er det jeg søker
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. januar 2009 #4 Skrevet 2. januar 2009 Delivio med havsalt og grov pepper, Kong Haakon eller Popcorn....her altså:-)
Karomamma Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2009 Delivio går an Men nå har jeg ryddet i godteskapet og kastet gamle halvspiste Pez'er, rare sure klumper, fillete Mentos og Smurfesker med to igjen i og tømt IKEA plastskåler med lørdagsgodtrester. I skapet fant jeg en liten Toblerone og et sånt lite rødt nett med julenissesjokolader!! Yum yum (smakte litt tysk melkesjokolade av nissene, men OK da...) Og ja, vi har et helt godteriskap og ikke bare en hylle i et kjøkkenskap...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå