Gå til innhold

Jeg vil ha noe DIGG!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og huset er fullt av småkaker, cookies, marsipan, chilinøtter, twist, karameller og jeg vet ikke hva. Men det har jeg ikke lyst på!!

 

Jeg vil ha Stratos og potetgull!! Og Karopappa er ikke hjemme, så jeg får ikke gått på shopping heller... Buhuuuuuuu!!

 

Ja ja, kan jo varme litt hønsefrikasse i mikroen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Pringles og Smash, skal du ha litt???

Skrevet

Tusen takk, men nei takk :)

Vanlig Maarud chips er det jeg søker :)

Skrevet

Delivio med havsalt og grov pepper, Kong Haakon eller Popcorn....her altså:-)

Skrevet

Delivio går an :)

 

Men nå har jeg ryddet i godteskapet og kastet gamle halvspiste Pez'er, rare sure klumper, fillete Mentos og Smurfesker med to igjen i og tømt IKEA plastskåler med lørdagsgodtrester. I skapet fant jeg en liten Toblerone og et sånt lite rødt nett med julenissesjokolader!! Yum yum (smakte litt tysk melkesjokolade av nissene, men OK da...)

 

Og ja, vi har et helt godteriskap og ikke bare en hylle i et kjøkkenskap...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...