Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har det? Hvor varme er de? Kan de brukes nå på vinteren hvis babyen har på seg godt med klær nedi? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har det, bor i Stavanger. Funker bra det meste av året, men nå i desember spurte barnehagen om vi hadde en annen pose. De syntes den ble for kald (før på høsten mente de at den definitivt ville holde hele vinteren.. så de endret mening). Så nå har vi en Arctic dunpose.

Selv syntes jeg ikke hun noensinne var kald i OTH sin men den virker litt puslete midt på vinteren :-).

Skrevet

Hva hadde du på tulla nedi den nå i høst da? :) Syns ikke de virker så svære som voksiposene, litt enkere å håndere på en måte.. men litt dumt å kjøpe hvis de ikke holder i noen minusgrader kanskje. Men det er uansett bedre enn å bruke vanlig dyne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...