monca*84*j12 Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Ja da har jeg og min kjære vært prøvere i ett år... I dag faktisk... Skal til lege på fredag om en uke og gruer meg endel... Mine sykluser er helt på tryne håpløse.. En prøve periode tar rundt 2mnd... 1mnd alene går bort i menstrasjon, det er lenge og håpøst... Trur jeg kommer til og starte opp på pilla igjen og ta pause frem til mars/april... Tiden skal brukes effektivt på og gå ned i vekt og gå til utredninger og finne ut hva som kan gjøres med det som er galt.. Har et syndrom på eggstokkene (menometrohagia eller noe), så tenkte nok at dette kunne ta tid... Håper at ting går litt bedre og at jeg får tidlig 2010 spire.. Ønsker egentlig ikke sent født på året barn i forhold til skole osv, så passer godt og ta en pause...=) lykke til alle sammen!!!! Håper inderlig at det ordner seg for oss alle... klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Velkommen hit snuppa. Håper det snart blir din tur:) I 2009 skal vi bli gravide begge to! Klæm
sniljente2 Skrevet 2. januar 2009 #3 Skrevet 2. januar 2009 lykke til,til deg også.-her er du ikke alene og blir tatt imot med åpne taste tryk.hehe.klem til deg
monca*84*j12 Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2009 takktakk jenter... Satser på at ting snur seg litt på vårparten og at det blir tidlig 2010baby=) Ellers håper jeg inderlig at det blir babyboom nå for oss slitere!!!!!!!! jaaaaaaaa klæm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå