Sara Rompompei Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Hahahaha Nå har jeg sittet i min ryddige del og nytt en bedre pinnekjøtt-middag. mmmmmmmm, deilig deilig Masse lys, hyggelig tv-program, ingen som roper mamaaaaaa Rett og slett luksus!!!! Heihooooo og denne dagen ble gooooooo'
Fillerya Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Det er nesten så jeg misunner deg, men bare nesten. Pinnekjøttet kunne jeg nok stått over, men en deilig hjemmelaga pizza hadde vært lykka for meg nå etter all julematen. Noen ganger drømmer jeg mann og barn langt bort, for da hadde det jo holdt seg ryddig litt mer enn 5 minutter. Og å kunne okkupere fjernkontrollen helt for me selv, sukk..... Nyt det!
Gjest amandine Skrevet 3. januar 2009 #3 Skrevet 3. januar 2009 If only! I dag morges fikk jeg endelig pakket ut koffertene etter jul, vi kom hjem mandag kveld... Ryddig? Nix. Eneste trøst må være at jeg var innom hos naboen for å hente ungene og der var det enda verre:)
Olsokmamma Skrevet 3. januar 2009 #4 Skrevet 3. januar 2009 Det varer ikke lenge, denne ryddingen min, jeg går i sirkler. Ikke nok med at jeg har mine barn i huset, men har til stadighets andres barn også i huset, og synes det er koselig. De er det ganske flinke til å rydde, men de slurver litt da. Jeg klarer sjelden sette med ned om kvelden, før alt er sånn noenlunde i orden, og har vel så vidt jeg vet , aldri forlatt huset uten at alle senger er oppredd. Det er plagsomt igrunn være så pertentlig. Og nå som ungeflokken er økt opp i 4 så gjør jeg meg selv en bjørnetjeneste ved å være slik ryddefantome. Men jeg er ikke overryddig altså. Bare sånn normalt tenker jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå