Gå til innhold

Stresset før fødsel...

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg stresset. Har igjen en uke å jobbe før permisjonen starter. Greier ikke å slappe av ordentlig selv om jeg er veldig sliten og trenger det.

Klarer ikke å slappe av og tenke at alt er i orden. Stresser med at alt må være ryddig og klart... til en hver tid... Fryktelig redeinstinkt... tror jeg blir gal...

Men gleder meg selvfølgelig veldig mye til alt setter i gang.

Noen som føler det samme?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139365405-stresset-f%C3%B8r-f%C3%B8dsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i uke 37 nå. Forrige kom fire uker før UL-termin. Så det gikk veldig fort og jeg rakk ikke å vente i det hele tatt.

Tor jeg har begynt å vente litt for tidlig denne gangen. Tenker at jeg kommer til å føde før. SÆrlig når UL-termin og min termin ikke stemmer. Det gjorde de ikke sist heller. Men jeg kan jo risikere å måtte vente i over 5 uker til... Men da har jeg iallefall ALT klart. :)

Litt roligere nå også. Har kastet ut jula og skal jobbe denne uken. SÅ er det bare å kose meg med magen uten noen andre bekymringer og ting som skulle vært gjort både på jobb og hjemme...

å som jeg kjenner den følelsen.. er selv kommet til uke 34.. min nr to kom i uke 36, så begynner å vente alt for tidlig...

med nr tre begynnte jeg også å vente når uke 36 nærmet seg... men hun kom på terminen...

får vel bare forberede meg på å gå til termin...

men visst ikke ul termin å mens termin din stemmer kan det jo hende babyen din kommer før.. hos meg har begge terminene stemt med bare noen dager i forskjell...

masse lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...