Gå til innhold

Stresset før fødsel...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg stresset. Har igjen en uke å jobbe før permisjonen starter. Greier ikke å slappe av ordentlig selv om jeg er veldig sliten og trenger det.

Klarer ikke å slappe av og tenke at alt er i orden. Stresser med at alt må være ryddig og klart... til en hver tid... Fryktelig redeinstinkt... tror jeg blir gal...

Men gleder meg selvfølgelig veldig mye til alt setter i gang.

Noen som føler det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg hadde de sånn på slutten av mine svangerskap..

hvor langt er du på vei da?

du må prøve å slappe av så du ikke blir mer sliten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 37 nå. Forrige kom fire uker før UL-termin. Så det gikk veldig fort og jeg rakk ikke å vente i det hele tatt.

Tor jeg har begynt å vente litt for tidlig denne gangen. Tenker at jeg kommer til å føde før. SÆrlig når UL-termin og min termin ikke stemmer. Det gjorde de ikke sist heller. Men jeg kan jo risikere å måtte vente i over 5 uker til... Men da har jeg iallefall ALT klart. :)

Litt roligere nå også. Har kastet ut jula og skal jobbe denne uken. SÅ er det bare å kose meg med magen uten noen andre bekymringer og ting som skulle vært gjort både på jobb og hjemme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å som jeg kjenner den følelsen.. er selv kommet til uke 34.. min nr to kom i uke 36, så begynner å vente alt for tidlig...

med nr tre begynnte jeg også å vente når uke 36 nærmet seg... men hun kom på terminen...

 

får vel bare forberede meg på å gå til termin...

 

men visst ikke ul termin å mens termin din stemmer kan det jo hende babyen din kommer før.. hos meg har begge terminene stemt med bare noen dager i forskjell...

 

masse lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...