Gå til innhold

F... altså!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her for meg selv og hisser meg opp over kjerringer som bare klager og syter. Er det ikke julestresset, så er det den slemme svigermora, den lite forståelsesfulle svigerinnen, den teite eksmannen eller andres bråkete unger. Merkelig hvordan noen alltid har et eller annet "problem" med andre gående. "Huff, jeg blir alltid misforstått" liksom. Æsj!!

He he, det er ikke så ille altså. Jeg fikk en julekortmail fra en venninne eller skal jeg heller si "bekjent". Ringte henne og det ble jo rett og slett en monolog som ramset opp alt som var og er gæli og så hensynsløse alle andre er. Arggggh! Merkelig at hun ikke ser at roten til det meste av dette ligger hos henne selv. Jeg kom plutselig på hvorfor vi ikke har særlig kontakt lenger, men lar det bare ligge. Det jeg egentlig har lyst å si, er "Herregud, ta deg sammen menneske! Slapp av, senk skuldrene og rett opp ryggen din samtidig."

Puh! Det hjalp å skrive litt. Takk for oppmerksomheten :)

Hilsen en-som-ikke-egner-seg-som-søppelbøtte

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fniiis:-) Du er morsom:-)

Det er virkelig helt utrolig hvordan noen mennesker aldri, og jeg mener aldri, ser seg selv i det rette lyset. Men klager og syter og sutrer og bærer seg over alle de andre og roper og skriker og skylder på andre. Som ikke evner å tenke at de selv gjerne står midt i begivenhetene, gang på gang på gang. Og som stadig er i konflikt med være seg naboer, svigermødre eller andre gærne folk.............Hva som skal til for at de skal se det...........tja, hvem vet. Kanskje nettopp det at de stadig blir "forlatt" av andre mennesker som ikke gidder å være søppelbøtter.

Det finnes dessverre en del av dem;-D

Sånn, det var litt godt å skrive dette kjenner jeg. For jeg også irriterer meg grønn over sånne negative og destruktive mennesker.

Skrevet

He he he har du snakket med svigermonsteret mitt eller???

Hun er sånn nemlig, hun prøver til og med å legge skylden på Storebror og Knerten for at vi ikke kommer oftere på besøk.....Hallo lizzom.

Ja det er 6 åringen og 2 åringen som bestemmer hvor vi skal:-/

Se der ja, nå kuppa jeg den tråden:-))

Men sist vi var der sa hun til Storebror...." Ja det er kanskje du Storebror som ikke har noe lyst til å komme til farmor på besøk???? Du vet at farmor blir lei seg da......" Da fikk dama en lekse som bør sitte for evig tid!!!

Sånn, det var rett så deilig å skrive litt om temaet:-DD

Skrevet

Hmmm har dette blitt sånn anonymside??? Det synes jo ikke at jeg har svart jo.....

Synes det nå da???

Skrevet

Hehe, tror du kan glemme å være anonym her inne........moahahahaha:-)

Skrevet

Hvis jeg begynner å skrive på Fransk da???

Blir jo litt anonymisert på skrivemåten da vel :-DDD

Skrevet

I doubt it...............;-D

Skrevet

Ja,jeg er vel en av di som klager mest vil jeg tro.men noen av oss har ingen andre å prate med,så da er vel dib,bim eller bam gode å ha til å lufte ut,hyle,ule,skrike,mimre eller bare vrenge seg for det aller verste.

Hadde jeg ikke vært uten venninne,hadde jeg ikke skrevet noen steds tror jeg.Hun stakk da stjerna døde.Hun takla vel ikke å skulle trøste,høre,eller bare være der.Ikke rart,jeg var sint på hele verden.

Har fått mye hjelp jeg,av å klage og syte.Men skjønner jo at alt har en topp for det å.Derfor har jeg også holdt meg unna div forum innimellom.nettopp fordi jeg følte at jeg ødela med mitt ofte.

Leser man på anonym,skravle og flere steder,så flommer det over av alle ting.Noen får pepper,andre støtte,mens flere velger å la være å svare.

Får tro 2009 vil bli bedre enn 2008.

Skrevet

Hei på deg!

Jeg synes ikke du skal ta utbruddet mitt til deg, Midnight Sun. Bare så du vet det, så er det HIMMELVID forskjell på min opplevelse av deg og sutrekjerringa jeg sikter til. Hun er forresten ingen dibber heller. Du må huske at her inne deler vi både klaging og syting, men også små koselige hverdagshendelser og ordentlige sorger og alvorlige bekymringer. Det er laaaaangt igjen til å bare sutre over bagateller absolutt hele tiden (som hun jeg kjenner)....

Huff, nå fikk jeg dårlig samvittighet for at dette ble misforstått. Please ikke tenk mer på det, er du snill!! Utbruddet mitt var myntet på en som er helt annerledes enn deg, slik jeg kjenner deg herfra :) Forresten så teller en liten utblåsning her inne ikke som syting. Det er vi vel enige om, håper jeg :)

Skrevet

Jeg snakker fra levra,så ja...jeg ble nok bittelitt truffet og lei meg.For jeg vet at jeg har spredd mye sutter og klager med dere.

Vet ikke,er vel for at jeg er i modus "lei meg" fra før som gjorde at jeg vel tok det ekstra til meg..JEG HAR DET IKKE SÅ BRA JEG....

Såh,da var det sagt ;o)

Her inne er et sted jeg føler jeg har noen som kan forstå mellom linja jeg skriver,og gir meg fullverdige svar.jeg liker meg her,men føler at jeg sprer mye gørr.Så da holder jeg meg unna litt i håp om at jeg finner et glimt inni meg som er mer lik sola.

Ikke tro jeg ble sur eller sint eller...bare bittelitt sånn dærre lei meg hehe.

Å det at jeg faktisk skreiv det jeg skreiv,viser jo at her inne kan man lufte ting uten å bli hudfletta inn i granskøuen.Eller kaster du meg til skogs nå?? ;o)

Neida,jeg er mottakelig for det meste for tia.Min feil.skulle ikke latt det gå inn på meg slik...sorry

Skrevet

No problemas!! Her bør det meste kunne luftes, det var i hvert fall derfor jeg skrev innlegget over. Hadde bare behov for en utblåsning sånn generelt, uten at det hadde noe med deg eller andre her å gjøre....

Og meg skal du ikke si sorry til! Jeg er rimelig tykkhudet, i hvert fall i forhold til slikt som skjer på nettet :)

Det har sikkert noe å si at du er i "lei deg-modus", som du sier selv. Da blir i hvert fall jeg litt ekstra nærtagende og emosjonell :) Jeg skjønner at du er i en spesiell og sårbar situasjon for tiden, håper du kan finne positive tanker og komme videre i det nye året :)

Mange klemmer til deg!!

Skrevet

ja,her kan lufte alt utenom bikkja ;o)

Hadde nok ikke tatt det slik til meg ellers tror jeg.Men da jeg leste det ble det sånn dærre "pling".... ;o)

Ja,jeg har vel ikke hatt det ok på år,uten at jeg vil si mer akkurat nå.men jeg jobber med saken,selv om jeg ikke vet hvor jeg starter hen.

Men noe gøy vil det neppe bli.Å vanskelig da man som sagt står alene om å gjøre ting bedre.

Jaja,jeg skal lukke øya neste gang jeg kjenner mor hubro bruse langt der inne ;o)

Skrevet

He he, vi kan sikkert lufte (eller glemme) hybelkaninene her i hvert fall :)

Huff, det er ikke lett med "opprydding" når du føler du står helt alene.. Men jeg vet at du er tøff, så du klarer det du setter deg fore!! Det er jeg helt sikker på! Helt sikkert på!!

Hvis du kjenner det bruser en annen gang, må du gjerne skyte på meg! Jeg tåler det og kan eventuelt skyte igjen også :)

Sender flere klemmer til deg!! Må legge meg snart, skal jo på tur med Klatten og Snulder (og kanskje flere) i morra :)

Skrevet

Slenger meg på denne gruppeklemmen jeg også:-) De som vil henger seg på klemmen:-)))

KLEMKLEMKLEMKLEMKLEMKLEMKLEMKLEM

Skrevet

Kan aldri bli for mange klemmer! Klemklem c",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...