Gå til innhold

Hmm, noen som er MELLOM 20 og 30 her da? ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Følte meg nesten litt utenfor her jeg nå, med klubber for de over 30 og de på 19-20 ;-) Neida, innser jo at majoriteten sikkert er mellom 20 og 30 år, men hvem er dere da?

Selv er jeg 28 år og venter mitt fjerde barn, er i uke 9. Jeg er gift og har fra før tre nydelige gutter på 6 år, 4 år og 1,5 år, og jeg jobber som lærer på en ungdomsskole. Er vestlending.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEG er mellom 20 og 30. Jeg er nemlig også 28 år!

Ja, venter jo nummer to, har en gutt på 2 år fra før. Jeg er gift, studerer litt adm. og ledelse etter mange år med sos.ant på universitetet (som ikke ga meg noen jobb). Jobber ikke nå. Bare studerer.

Er østlending jeg da, men akkurat flytta tilbake etter 8 år i Bergen. Gift med vestlending selvfølgelig.

Skrevet

JEG!!!!! :-D

Jeg er 27 år og venter også mitt fjerde barn. Jeg er gift og har ei jente på 4 år en gutt på 2,5 år og ei engle jente født i aug-o8.. Har termin rundt 20 aug.

Bor i Bodø

Skrevet

Jeg er 29 år...;) har to gutter.. på 3 1/2 og 2 år, termin 8 august;) Er gift, vi bor på øslandet, 40 min fra Oslo;)

Skrevet

Heisann,jeg er 25 år fra stavanger,venter mitt første barn:-)

Skrevet

jeg er 24 år, 25 innen reka kommer da :)

bor i østfold og har 2 stk barn he, he... en av hver :)

Skrevet

Hei og gratulerer!

Jeg er 32 år og venter mitt fjerde barn også, er i uke 7. Jeg er gift og har fra før tre nydelige barna, 2 jenta på 10 år og 3 år og gutt på 5 år, og jeg jobber som busssjåfør.

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Juppsi, jeg er 28 år=) Jeg har en gutt på snaaart 1 år, og er i min 12. uke med nr 2. Er trønder...=)

Skrevet

Jeg!!!

Jeg er 29 år og venter barn nr. 2. Første er en superherlig jente på 2 år. Hun har akkurat fylt 3 når knøttet i magen kommer.. ( Forhåpentligvis da)

Bor på østlandet, 30 min fra Oslo.

Skrevet

Hei på deg!

Jeg er 25 år, forlovet, og har en gutt på 4 år. venter i juli/august.

Skrevet

Jeg er 27 år, venter mitt første barn i september! :) Bor i Oslo.

Skrevet

Hei!

Eg er 26, forlovet og venter mitt første barn ( e snart 5 uker på vei).

Fra Rogland men bor Buskerud pga jobb.

Skrevet

Hei!

Eg e 25, blir 26 før nr 2 komme...

har ei datter på 16 og ein halv måned, e gift og jobbe i barnehage.

Fra Stavanger:)

Skrevet

Hei :-D

Jeg er 23 år og venter mitt 2 barn i august/september

Har ei jante på 3 år og en forlovet :-D

Skrevet

Hei!

Eg er 26,har ein gutt på snart 2 og er 9+3 med min nr 2 ;) vestlending

Skrevet

Heisann!

Jeg er 28, er gift, har ei datter på 2 (som blir 3 rett før neste ankommer). Bor i Buskerud og er 11+2 med nr.2.

Skrevet

Hei alle sammen! Så hyggelig å se at det er flere i denne aldersgruppen med mer enn et barn, føler meg ofte som den i venneflokken som startet så tidlig... ;)

Jeg er 26 år, gift, fra Østfold. Har ei på 4 år, og har nå slitt i to år med å bli gravide. Etter andre ICSIforsøk klaffet det og jeg bærer nå på 2 herlige babyer! ;) Er 11+1 i dag. Jeg studerer til vernepleier og jobber som personlig assistent ved siden av.

Skrevet

Jeg er 20 År og venter mitt første barn =) Så gleder meg noe enormt.

Er fra vestlandet og bur nå på Stord og er forlova ;) he he

Skrevet

Jeg er 24 år og venter min baby nr 2 23.August. Har en gutt på 6 mnd:-)

Skrevet

Hei, jeg er 25 år og venter mitt første i slutten av Juli.

Ellers er jeg gift med en knupp av en mann og jobber som rekrutteringsrådgiver i Oslo:)

Dette er både spennende og skummelt!

Hyggelig å bli bedre kjent med andre i samme situasjon!

Skrevet

Jepp, er 25 år og gravid for første gang! :-)

Er student og bor i Trondheimsområdet. Samboer med en flott trøndermann! :-)

Skrevet

Hei på dere!

Jeg er en jente på 27 år som bor 30 min fra Oslo. Jeg er vel i uke 10-11 tror jeg. Fikk ikke mensen tilbake etter forrige fødsel før jeg ble gravid, så er ikke sikker på hvor langt jeg er på vei enda. Har en liten gutt som ble 10 mnd i går.

Hadde en ganske tøff start på svangerskapet, det er en lang historie. Men kort oppsummert ble jeg gravid med tvillinger, mistet den ene og skal på etterkontroll 13.1 for å se at alt er bra med den som er igjen.

Skrevet

Hei jeg blir 21 år nå den 6.januar. har ei jente på 15 mnd fra før og venter nr.2 nå den 6 august. jeg er 9+2 uker. Er vestlending;)

Skrevet

Hei hei jenter:) Jeg er 23 år, og har en liten gutt på 1 år og 3mnd, pluss at jeg nå er gravid i min 6 uke:)

Bor i bydel Søndre Nordstrand:)

Bare å ta kontakt hvis du vil:)

Skrevet

Hei, jeg er 26 år, har mann og en datter på 18 mnd:) Er barnevernpedagog og lærer(gått tilsammen 7år på høgskole) og jobber i barnevernet som driftsleder på 3 institusjoner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...