Gå til innhold

Hmm, noen som er MELLOM 20 og 30 her da? ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Følte meg nesten litt utenfor her jeg nå, med klubber for de over 30 og de på 19-20 ;-) Neida, innser jo at majoriteten sikkert er mellom 20 og 30 år, men hvem er dere da?

Selv er jeg 28 år og venter mitt fjerde barn, er i uke 9. Jeg er gift og har fra før tre nydelige gutter på 6 år, 4 år og 1,5 år, og jeg jobber som lærer på en ungdomsskole. Er vestlending.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEG er mellom 20 og 30. Jeg er nemlig også 28 år!

Ja, venter jo nummer to, har en gutt på 2 år fra før. Jeg er gift, studerer litt adm. og ledelse etter mange år med sos.ant på universitetet (som ikke ga meg noen jobb). Jobber ikke nå. Bare studerer.

Er østlending jeg da, men akkurat flytta tilbake etter 8 år i Bergen. Gift med vestlending selvfølgelig.

Skrevet

JEG!!!!! :-D

Jeg er 27 år og venter også mitt fjerde barn. Jeg er gift og har ei jente på 4 år en gutt på 2,5 år og ei engle jente født i aug-o8.. Har termin rundt 20 aug.

Bor i Bodø

Skrevet

Jeg er 29 år...;) har to gutter.. på 3 1/2 og 2 år, termin 8 august;) Er gift, vi bor på øslandet, 40 min fra Oslo;)

Skrevet

Heisann,jeg er 25 år fra stavanger,venter mitt første barn:-)

Skrevet

jeg er 24 år, 25 innen reka kommer da :)

bor i østfold og har 2 stk barn he, he... en av hver :)

Skrevet

Hei og gratulerer!

Jeg er 32 år og venter mitt fjerde barn også, er i uke 7. Jeg er gift og har fra før tre nydelige barna, 2 jenta på 10 år og 3 år og gutt på 5 år, og jeg jobber som busssjåfør.

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Juppsi, jeg er 28 år=) Jeg har en gutt på snaaart 1 år, og er i min 12. uke med nr 2. Er trønder...=)

Skrevet

Jeg!!!

Jeg er 29 år og venter barn nr. 2. Første er en superherlig jente på 2 år. Hun har akkurat fylt 3 når knøttet i magen kommer.. ( Forhåpentligvis da)

Bor på østlandet, 30 min fra Oslo.

Skrevet

Hei på deg!

Jeg er 25 år, forlovet, og har en gutt på 4 år. venter i juli/august.

Skrevet