Gå til innhold

Et par svake positive tester, nå bare negative..hjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner rett og slett ingenting...

Hadde ikm 27des, for en uke siden testet jeg et par ganske svake positive tester (billigstimler), testet hver dag nå og alle blir jo nagative...?!

Skjønner ingenting, føler jo at jeg er gravid, har vondt i korsryggen så det holder og strålinger nedover i hoftene-lår, noe skjer i magen..

Men hvorfor blir testene negative? (tilogmed meg morgenurin!?)

skulle jo tro at jeg fikk sterkere resultat nå etter en uke, ikke det motsatte?!

Noen som kan si noe?? hehehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan nok hende at du har hatt en kjemisk gravidtet.. ?

Skrevet

Kan det ikke være at testene er forskjellige når det kommer til følsomhet for hcg? Mener jeg har lest det et sted, at det kan forekomme. Lureste er vel å ta seg en tur til legen vil jeg tro, med urinprøve, og ta en blodprøve :)

Krysser fingrene for deg!

Skrevet

etter egen erfaring vil jeg tro at dette var en kjemisk graviditet!! desverre..

Skrevet

Da må jeg spørre.. hva er en kjemisk graviditet?? hehe...

Innbilt svangerskap kan det vel heller ikke være, ettersom jeg ikke trodde at jeg var gravid før jeg så den svake treken på testen..

Må også legge til at jeg bestilte en del billigstips så er samme type jeg har brukt hele tiden, og de skal jo måle samme hcg alle testene for de er ikke forskjellig...

Glemte å si at i går og i dag har det plutselig kommet veldig mye hvit flytende ut når jeg har satt meg på do, har det noe med disse nagative testene mine å gjøre, eller kjemisk graviditet?

Skrevet

Sakset fra lommelegen: Kjemisk graviditet innebærer at et befruktet egg så vidt begynner å produsere litt svangerskapshormoner, men noe går/er galt på et tidlig tidspunkt og utviklingen stopper opp på et såpass tidlig tidspunkt at kvinnen enda ikke har gått over den tiden hun venter mens.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...