Gå til innhold

Har dere ryddet julen ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her så juletreet og all pynten sin skjebne i går....jeg elsker julen og alt som hører med og pynter treet midt i desember, men med en gang nyttårsaften er over må jeg få pynten ut av huset...;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her skal treet ut etterpå....alt annet blir pakket bort imorgen.

Skrevet

Nei, er ikke kommet hjem fra ferien engang ;o)

Men, tar ikke ned pynten før til neste helg.

Skrevet

Nei, ikke enda:) Men har vært på handel idag og kjøpt noe nytt stæsj, så gleder meg til å hive ut jula. Men tror ikke jeg gjør det før i midten av neste uke:) Kanskje mandag. Men så kan det hende jeg tar en prat med mannen og gjør det allerede i helga, fordi jeg har så lyst til å ta frem det nye jeg har kjøpt. Digger salg!

Skrevet

Her rydder vi ut jula rundt 13.dagen.

I år blir det av praktiske grunner ryddet bort på søndag, så holder på jula litt til =)

Skrevet

Yes, her gikk alt ut i går. Utrolig koselig med jul og minst like koselig når jeg kan rydde den vekk igjen he, he:-)

Skrevet

jeg og elsker julepynt og alt lyse som følger julen med;) men nå er alt ryddet vekk... og godt var det;);)

Skrevet

Nei, ikke enda, tar det på søndag. Må nok forberede ungene mentalt på det først ;-)

Skrevet

Ja, det er greit å ha noe nytt "knask" å pynte opp med etter at julepynten er borte...ble ganske mørkt og tomt når alt var nede - men det er jo bare en tilvenningssak....kanskje jeg også skal ta meg en tur på salg og fylle opp med noe nytt? ...hmmmm;o)

Skrevet

He, he - ja det kan nok være lurt. Tobias var ikke nede i stuen da jeg begynte å rydde bort pynten, så han ble veldig overrasket da han kom ned og så at treet var uten pynt og lys;o) Han ble ikke lei seg eller noe heldigvis. Jeg sa bare at nå var julen over og all pynten måtte vekk - det var helt greit det:o) Da vi kom på besøk til mormor og morfar i dag og han så at de fremdeles hadde julepynten fremme utbrøt han; "hallo i luken! Kan ikke ha julepynt nå, julenissen er på ferie jo!" he, he;o)

Skrevet

Julen kommer opp lille juleaften og ryddes ned 13 dag jul.

Skrevet

Jula blir ryddet ut iløpet av helgen tenker jeg=)

Skrevet

Kastet ut juletreet i dag, resten går nok i løpet av uka. :-)

når jeg får ånden over meg.

Skrevet

jula skal ut i morgen og vaskes ut på søndag og det skal bli godt..

Skrevet

Nei orker ikke akkurat nå. er sliten nokk som d er. holder med å vaske til helgen. så jula får stå et par dager til:)

Skrevet

Her blir det nok borte imorgen, treet drysser bare jeg blunker.. Så nå er jeg lei det. Skal bli godt å få ryddet opp litt.. :o)

Skrevet

Alt forsvant i går her.... Jeg fant den frem såpass tidlig i år fordi jeg ikke klarte vente lenger. Og treet så ikke ut etter 14 dager inne her (vanlig grantre-bruker å¨ha edelgran)

Så i går fikk jeg nok og rydda vekk alt sammen =))

Skrevet

Nei ikke ennå, men det forsvinner nok i løpet av helgen. :)

Skrevet

Nei ikke ennå, men det forsvinner nok i løpet av helgen. :)

Skrevet

Når er egentlig 13 dag jul? Er det 13 dager etter julaften?

Skrevet

Tror treet ryker på søndag. Litt ekstra vemodig i år fordi vi har vært syke i romjula så de eneste som har sett treet vårt er mamma og pappa som var her på julaften. Men jeg synes liksom det er så greit å få det ut i en helg og det er lenge til neste helg. Resten av pynten tar jeg litt etterhvert tenker jeg. Må egentlig skaffe noen nye bokser til julepynten så burde kanskje dra på ikea til uka...

Gjest Trollbundet
Skrevet

jeg er ikke lei jula enda:).Så vil gjerne at treet og pynten skal være framme til 13 juledag:).

Vi har vært utrolig heldig med treet i år:=).Vanlig norsk gran:).Helt utrolig at det nesten ikke har drysset:).Kan være fordi sambo vasket treet i grønsåpe og lot det så tørke før det kom inn i stua,jeg vet ikke!

Han klødde sånn av treet,det var derfor han vasket det:)

Skrevet

Ryddet bort alt bortsett fra adventstjerna i vinduet istad!

Skrevet

Jeg skal beholde jula til midten av neste uke eller til neste helg! :)

Skrevet

Nå gikk akkurat juletreet, gubben var ikke vanskelig å be når jeg spurte om vi skulle ta det. Resten av julepynten skal jeg ta en gang i helga om jeg får tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...