Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 det er Oliver... Er jo ikke ett navn en gang... blir klar av alle som skal kalle barna sine dette navnet....
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Jeg syns Oliver er søtt. Det merkeligste navnet jeg har hørt er Hawk...
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #3 Skrevet 2. januar 2009 åh, man skal høre mye før ørene ramler av...
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #5 Skrevet 2. januar 2009 pent på engelsk,men klinger ikke bra på norsk. blir olllliver eller oliiiiiver. høres dumt ut.
Eplejuice Fødeklar Skrevet 2. januar 2009 #6 Skrevet 2. januar 2009 Oliver er jo kjempe fint. Hvor i allverden har du det fra at det ikke er et navn?
Eplejuice Fødeklar Skrevet 2. januar 2009 #7 Skrevet 2. januar 2009 må si jeg syns Oliver høres bedre ut på norsk enn på engelsk jeg da. Brian syns jeg klinger best på engelsk, syns det blir så rart på norsk.
Gjest Skrevet 2. januar 2009 #8 Skrevet 2. januar 2009 Syns heller tvert om, at det faktisk høres bedre ut på norsk. Oliver hadde stått på navnelista om vi skulle ha gutt. Men det hadde det muligens ikke gjort om vi var engelsktalende.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #9 Skrevet 2. januar 2009 NEida, slett ikke et navn det. Oliver Twist er selvfølgelig om posen med sjokkis i, du vet HI, en sånn som du trøkker i deg daglig som legger seg pent rundt den allerede bælfeite magen din...
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #10 Skrevet 2. januar 2009 Oliver er et flott NAVN... og ja det er ett navn... Casander derimot syns ikke jeg er så pent... eller Trym selv om en god venn av meg heter det, blir jeg ikke vant med det navnet.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #11 Skrevet 2. januar 2009 Oliver er pent så lenge det ikke blir utalt oliiiiiver, det høres jo helt teit ut spør du meg...
b10na&lillegull Skrevet 2. januar 2009 #12 Skrevet 2. januar 2009 Hmm, det er faktisk øverst på lista dersom vi får gutt =) Alle har forskjellig smak, og godt er vel det, ellers hadde jo alle hett det samme !
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #13 Skrevet 2. januar 2009 Rassmus må vel være det styggeste navnet jeg vet om....
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #14 Skrevet 2. januar 2009 Oliver er jo et herlig navn, hadde det på navnelista vår vi Et merkelig (stygt?) navn derimot, er Tias Evander.......
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #15 Skrevet 2. januar 2009 Må være utrolig teit du som skriver at Oliver ikke er noe navn.Det er et nydelig navn,populært er det å!Forteller også en del om deg når du skriver: Hi,en sånn som du trøkker i deg som legger seg rundt den"allerede"bælfeite magen din!.. er du tjukkefeita da?kutt ut twisten og kom deg på bena og tenk på noe annet enn å putte i deg posen med sjokkis i hver dag,Bolla!! la han Oliver få være i fred...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå