Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt å leste på nettet, om symptomer på graviditet og kom over mye jeg har vært plaget med i det siste.

Veldig ømme pupper. Når jeg står opp om morgenen så klarer jeg nesten ikke reise meg pga, det er så vondt.

Værste humørsvigninger

Mensmurringer

Stikking i magen

Når jeg tenker etter så har jeg vondt nederst i ryggen.

Magen kjennes stram innvendig.

Men tørr ikke være for sikker...

Skrev i sted, men kan det være bare innbilning? Jeg hadde ikke tenkt på at jeg kunne være gravid siden jeg går på p piller.

Sorry at jeg maser så mye ;) hehe. Takk for alle svarene på forhånd :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går du på p-piller nå?

Skrevet

ikke nå. skal ha mensen på søndag, men synes det er rart jeg har disse symptomene, hadde ikke tenkt på at jeg kunne være gravid før jeg søkte litt på nettet.

Skrevet

....men du skriver jo sjøl at du går på ppiller?

Skrevet

skrev kanskje litt feil. Ja jeg går på p piller men har et brett med 21 piller så jeg har pause i den perioden jeg skal ha mensen. hehe

Skrevet

Det er ingen her som kan si om du er gravid eller ei... Men, hvis du har slike symptomer burde du jo ta en test da.. Hvis du ikke har fått mensen..

Lykke til :)

Skrevet

jeg har hatt ofte de samme symptomene mange ganger, men har aldri vært gravid før.... har hatt det både når jeg har gått p-piller og ellers. så det kan være innbilninger, men det kan være du er gravid også for har hørt om med mange som p-pilla har svikta med....

Skrevet

Ja har hørt om det jeg også, men har gått på pillene i 3 år og har aldri hatt alle de symptomene på en å samme gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...