Cccch Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Satt å leste på nettet, om symptomer på graviditet og kom over mye jeg har vært plaget med i det siste. Veldig ømme pupper. Når jeg står opp om morgenen så klarer jeg nesten ikke reise meg pga, det er så vondt. Værste humørsvigninger Mensmurringer Stikking i magen Når jeg tenker etter så har jeg vondt nederst i ryggen. Magen kjennes stram innvendig. Men tørr ikke være for sikker... Skrev i sted, men kan det være bare innbilning? Jeg hadde ikke tenkt på at jeg kunne være gravid siden jeg går på p piller. Sorry at jeg maser så mye hehe. Takk for alle svarene på forhånd
Cccch Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2009 ikke nå. skal ha mensen på søndag, men synes det er rart jeg har disse symptomene, hadde ikke tenkt på at jeg kunne være gravid før jeg søkte litt på nettet.
LINDA*** Skrevet 2. januar 2009 #4 Skrevet 2. januar 2009 ....men du skriver jo sjøl at du går på ppiller?
Cccch Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2009 skrev kanskje litt feil. Ja jeg går på p piller men har et brett med 21 piller så jeg har pause i den perioden jeg skal ha mensen. hehe
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 2. januar 2009 #6 Skrevet 2. januar 2009 Det er ingen her som kan si om du er gravid eller ei... Men, hvis du har slike symptomer burde du jo ta en test da.. Hvis du ikke har fått mensen.. Lykke til
mammas skatter <3 Skrevet 2. januar 2009 #7 Skrevet 2. januar 2009 jeg har hatt ofte de samme symptomene mange ganger, men har aldri vært gravid før.... har hatt det både når jeg har gått p-piller og ellers. så det kan være innbilninger, men det kan være du er gravid også for har hørt om med mange som p-pilla har svikta med....
Cccch Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 2. januar 2009 Ja har hørt om det jeg også, men har gått på pillene i 3 år og har aldri hatt alle de symptomene på en å samme gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå