Gå til innhold

Rett og slett fly forbanna! Hva skal man gjøre?


Let's hear it for the boys!

Anbefalte innlegg

Minibolla har begynt med en fæl "uvane"...

 

Hver gang han blir fratatt noe (som er ofte, nyskjerrig som han er), begynner han å skrike av full hals, kaster seg ned på knærne og smeller panna i gulvet! Hardt! Noen ganger så hardt at han begynner å gråte av smerte. Vi begynner å bli litt bekymra. Kan dette være skadelig? Og hvordan får vi han til å slutte med det? Skjønner ikke hvor han har det fra heller...

 

I tillegg har han også begynt å bite andre hvis de prøver å plukke ham opp. Noen ganger smeller han panna inni hodet til vedkommende, akkurat som med gulvet! Hjelp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, for en vanskelig situasjon.

Jeg tror kanskje jeg hadde tatt en telefon til helsestasjonen, har jo hørt andre som gjør sånt, så de har kanskje noen gode tips å komme med til deg... Tror ikke det er så uvanlig altså, men selvfølgelig veldig fortvilende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal på 1 års-kontroll på mandag, så jeg kommer til å ta det opp da. Huff, dette er virkelig ikke gøy! Hvor har det blitt av den snille solstråla mi? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen gode råd, men jeg har blitt fortalt at jeg gjorde det samme... Og, nå er jeg faktisk blitt et rimelig ok menneske likevel;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...