Gå til innhold

Hvor mange julekort sendte dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

(eller gav bort)

Jeg bestilte for få i år, for plutselig fikk jeg julekort fra noen jeg ikke hadde tenkt på, og da hadde jeg gitt bort alle vi hadde bestilt (enda jeg hadde beregnet noe ekstra)..... :-/

Så da lurer jeg bare på hvor mange det er "vanlig" gi bort? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestilte 50, men brukte kun litt over 40....alltid kjekt å ha noen ekstra tilfelle :o)

Skrevet

Rundt 40 stk.

Har liste liggende på pcen over de jeg sender til. Redigerer den litt for hver jul.

Skrevet

Lurt med liste på pc-en! Jeg hadde liggende ei liste på ei skriveblokk fra i fjor, men jeg fant jo ikke den når jeg trengte den...

Jeg bestilte 30, og da var det noen til jeg følte jeg burde gitt bort. Blir nok 40 til neste år, ja.

Skrevet

Vi gav ca 30. Lillejulaften lå et kort i posten fra et vennepar av broren til samber, som vi ikke hadde sendt til (har aldri fått fra de før) - så de står på listen til neste år;o)

Skrevet

Jeg laget 42 julekort i år. Leverte ut kun 30 av dem, resten var reserve.

Skrevet

Ingen...

Skrevet

40. Mine venner, noen av mannens venner (de med barn) og våre familier.

Skrevet

Bestilte 50, liker å ha noen å gå på. Tror vi brukte 46 eller 47.

Skrevet

Ca 60. Sender til slekt (tanter/onkler) venner, tidligere arbeidskollerger, som jeg forsatt har litt kontakt med... Har vel fått ca 40 tilbake, 2 fra noen vi ikke sendte til..(Men der hadde foreldrene fått m/fam)

Syns det er moro, ikke minst når en får så mange tilbake!!

Skrevet

Ente opp med å sende 50.... da var det noen som var kuttet fra listen, så kom det fra noen jeg ikke hadde tenkt på. Så neste år skal jeg være flinkere, for etter bestilling å slikt ble dyrt!

Skrevet

Jeg lagde 9 unike julekort med bilder av jenta mi, lagde de med scrapping utstyr.

Skrevet

Skrev 27 stykker, fikk 16 tilbake.

Fikk av en veninne rett før jul så kort tid at jeg ikke rakk å sende. Tok det derfor på e-post men skal huske henne neste år...

Skrevet

Jeg har korta ned litt de siste 2 årene, sånn at jeg nå kun sender til de vi fikk av i løpet av de siste 2 årene.

Så i år sendte vi 24 kort, mot 30-35 de andre årene... Er så lei av å sende til folk som tydeligvis ikke bryr seg om å kunne sende et lite kort tilbake =))

Neste år blir det nok noe av det samme antallet som i år =))

Skrevet

Jeg bestilte 50 og har noen få igjen.

Skrevet

Tror det var rundt 30 jeg sendte, og da ble ikke alle til gubbens slekt sendt (han skulle skrive på vist....... de ligger på hylla enda)

Skrevet

Vi sendte 60 - og enda glemte vi noen... bl.a. en "steonkel" i Australia som vi alltid sener kort til.Vi fikk koselig kort fra ham, så vi må nok sende et "godt nyttår kort" for å lette på samvittigheten...

Skrevet

Ga bort/sendte 48 stk. hadde to igjen:)

Skrevet

Her ble det 50julekort, og da var det tomt.. Ville sendt flere, men det får bli neste år..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...