Gjest Trollbundet Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Er det godt?? Tørt kjøtt eller?? vi Ble bedt på middag hos min far om søndagen på hvalkjøtt.Husker ikke om jeg har smakt det før ihvertfall.Litt skeptisk også til å spise det kjøttet når jeg er imot hvalfangst..Men blir jeg bedt på middag får jeg ikke til å si nei bare fordi jeg er imot hvalfangst..Ikke uten at jeg har smakt det og ikke liker det da..
LapScouse Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Jeg synes det er kjempegodt! Min bror lager den deilgste hvalgryte... Nyt det
Gjest Trollbundet Skrevet 2. januar 2009 #3 Skrevet 2. januar 2009 Den var litt dum den siste setningen da,haha..ikke uten at jeg har smakt det og ikke liker det liksom.."Knis"
Gjest Trollbundet Skrevet 2. januar 2009 #4 Skrevet 2. januar 2009 Slimål med 2 under 2 : Er det tørt eller saftig?
små Skrevet 2. januar 2009 #5 Skrevet 2. januar 2009 Jeg har kun smakt det i gryte..sånn med en slags fløtesaus. Det er så utrolig godt!
små Skrevet 2. januar 2009 #6 Skrevet 2. januar 2009 Ikke meg du spurte, men jeg tar meg den friheten og svare;) Syns ikke det er tørt. Å, har lyst på hvalkjøtt nå!
meg & to små vampyrer Skrevet 2. januar 2009 #7 Skrevet 2. januar 2009 Jeg har spist mye hvalkjøtt i min tid. Jeg syns det er veldig godt, både grillet, i gryte eller stekt.
LapScouse Skrevet 2. januar 2009 #8 Skrevet 2. januar 2009 Det kommer nok an på hvordan man lager det. Steiker man en hvalbiff for lenge så blir den nok tørr, men jeg er har aldri hengt meg opp i konsistensen fordi det er så godt at jeg ikke tenker på det...
meg & to små vampyrer Skrevet 2. januar 2009 #9 Skrevet 2. januar 2009 Ja, ikke sant. alt kjøtt kan bli tørt, men godt tilberedt er dte bare mørt og saftig:)
Gjest Trollbundet Skrevet 2. januar 2009 #10 Skrevet 2. januar 2009 Faren min svarte på meldingen min nå når jeg skrev at jeg aldri har smakt det før.Han skrev at det var rent kjøtt.Minnet om sosakjøtt.De bruker potet og kålstuing med gulrot i (hva nå det er..Kansje det er kålrabistappe med gulrot i han mener,jeg vet ikke..) og god saus som de koker kjøttet i.Det høres ihvertfall godt ut:)
Gjest Trollbundet Skrevet 2. januar 2009 #11 Skrevet 2. januar 2009 Det VAR kålstuing med gulrot! I huleste!!! Har aldri hørt om før..Har dere hørt om det? Smakt det før??
små Skrevet 2. januar 2009 #12 Skrevet 2. januar 2009 Det hørtes kjempegodt ut Jeg har aldri smakt kålstuing med gulrot, så du får fortelle om det er godt
Gjest Trollbundet Skrevet 2. januar 2009 #13 Skrevet 2. januar 2009 små: Det hørtes litt merkelig ut:).Blir spennende å se om jeg liker:)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 2. januar 2009 #14 Skrevet 2. januar 2009 Ble servert kjøtt av søsteren min. Hun sa ikke før under middagen at det var hvalkjøtt - da stoppet jeg å spise. Hun VET hvor mye jeg hater hvalfangst så det var unødvendig å gjøre det på den måten. Joa - kjøttet var godt, men det var ett eller annet som ikke var likt som gjorde meg skeptisk og dermed sa søsteren min det. Aldri spist det igjen og skal heller aldri gjøre det... Sånn er bare jeg..=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå