Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 skjønner at vi kanskje har gjort ting litt utradisjonellt på en del områder da vi skillte lag... hva er vanlig å forvente av den andre? nå tenker jeg fra begge sider??? hvem bor ungene hos? har barna et fast bosted eller deler man det ca 50/50? hvordan fordeler man bolig og innbo? hvem får hva? hvem blir boende? eller selger man felles bolig slik at begge må flytte ut? nå tenker jeg på par der begge har ca lik inntekt og muligheter i utgangspunktet. man har felles lån på felles eid bolig og ingen har noen stor arv eller annen egenkapital i særeie som er skutt inn... lurer bare på om jeg er urimelig eller dum... føler at han har "vunnet" og jeg sitter igjen med svarteper... er det vanlig??? jeg angrer ikke på bruddet bare så det er sagt! men jeg trodde faktisk at vi on/når/hvis den dagen kom at vi skulle klare å være rettferdige mot hverandre og klare å samarbeide om at vi hver for oss skulle få det best mulig til gode for oss og barna selv om vi ikke er sammen mer....
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Man tar sin halvpart og går. Inkludert barna. Man er ikke snill mot noen etter et brudd. Grunnen til bruddet var jo at dere ikke klarte å være snille mot hverandre.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #3 Skrevet 2. januar 2009 ikke helt rett det siste... man kan dra fra hverandre fordi man "bare er venner" og ikke vil leve sånn... fordi man vil ha en kjæreste og ikke et platonisk ekteskap... og man kan ikke dele unger i 2...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå