Lotta2010x2012 Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 På Blogg.no kan dere lage dere en blogg, og skrive om hvordan det går, og legge ut bilder helt gratis. Det er veldig enkelt, men skulle noen trenge hjelp så er det bare å spørre så kan jeg prøve å hjelpe dere. Jeg og samboeren har selv begynt å prøve. Synes det er så moro å lese om hvordan det går med folk igjennom graviditeten. Snart kan kanskje jeg også legge ut magebilder og sammenligne med andre:) Legg gjerne linken deres her hvis dere bestemmer dere for å blogge;)
Prinsen & spiren Skrevet 2. januar 2009 #3 Skrevet 2. januar 2009 Jo, kommer nok til og gjøre det når det er blitt offentlig Blogger du?
Lotta2010x2012 Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2009 Jepp, men er fortsatt veldig uinteressant, men håper jo på å få litt mere interessante ting å skrive om snart:) Min er. http://benjaminsen.blogg.no Hvorl langt på vei er du nå da?
Prinsen & spiren Skrevet 3. januar 2009 #5 Skrevet 3. januar 2009 Skal følge med på din Jeg er snart 9 uker. Du?=)
Lotta2010x2012 Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 3. januar 2009 Jeg er i min første pp, har ikm 10. Så er jo litt spent da:) Håper jeg kan joine dere her snart:)
Prinsen & spiren Skrevet 3. januar 2009 #7 Skrevet 3. januar 2009 Så at det sto "1pp" bak nicket ditt, etter at jeg hadde slengt i veien mld-en. Ja, det hadde vært moro.. Har du tatt el-tester og slik denne pp?
Lotta2010x2012 Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 3. januar 2009 jepp, slo ut på el-testen 27. og har hatt sex både før og etter, så håper jo:) Her bestemt at jeg skal prøve å teste til mandagen, selvom det er litt tidlig. Blir mest for moro. Har 9 tester som ligger å venter på meg i skuffen, og så har jeg aldri tatt en sånn test før, så må jo prøve, hihi:P Jeg blir permitert fra jobben hvis de ikke kan finne en annen jobb til meg mens jeg går gravid, pga. kjemiske stoffer. Så jo fortere man vet jo bedre:) Når her dere tenkt til å offentlig gjøre det da?
Prinsen & spiren Skrevet 3. januar 2009 #9 Skrevet 3. januar 2009 åh, så spennende Du må oppdatere meg da Aha, hvor lenge er du permitert? Så kjedelig.. Blir når vi er 12 uker på vei=) hih
Lotta2010x2012 Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 3. januar 2009 Skal jeg gjøre:) Blir ut hele svangerskape regner jeg med.. Blir spennende, håper du begynner å blogge da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå