Bic&Bac Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Gir dere den nybakte storebror/storesøster en liten gave når babyen blir født? Evt hva da?
flypapir Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Vi skal gjøre det. Tenkte å kjøpe en dukke, men jenta vår ønsker seg veldig ett prinsesseslott så spørs om vi ikke lander på noe slik. Hun har bursdag nå i slutten av mnd, så blir mye gaver for tiden...:S
Bic&Bac Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2009 Ja, akkurat det jeg også tenker på... Nettopp vært jul, og vårt barn har bursdag snart. Så søsken like etter... vil bare gi en liten ting, ikke noe dyrt.
flypapir Skrevet 2. januar 2009 #4 Skrevet 2. januar 2009 Tror de små blir fornøyde uansett jeg, enten det blir noe lite eller stort... Ikke noen vits å i kjøpe bare for å kjøpe heller synes jeg!
Bic&Bac Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2009 Joda, det tror jeg også. Men blir jo bare for å kjøpe, sånn sett. Hører jo bare "de sier" at man bør ha en liten gave til storesøsken, for at de ikke skal føle at babyen får all oppmerksomheta. Men mulig jeg dropper det...
lillebøllaspringmadrass Skrevet 2. januar 2009 #6 Skrevet 2. januar 2009 Vi hadde kjøpt klar en liten heffalompen til storebror da lillebror ble født. Han var da to år, og det som var veldig morro var at han hadde vært med mormor og kjøpt gave til lillebror, og gjett hva det var?! En heelt lik heffalomp! haha. Han ble ganske så lang i maska da den lille toåringen:P Han hadde kjøpt det fineste han fant til lillebroren sin, og ble veldig glad for å få en sånn han og. Men generelt så tror jeg ikke det hjelper med prinsesseslott om den lille faktisk får all oppmerksomheten. Jeg mener det er viktig å vise større søsken ekstra oppmerksomhet når det kommer en ny i familien, og ikke oppmerksomhet med prislapp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå