kveitebolle Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 hei:) jeg er 16+5 på vei idag og skal på ultralyd på fredag i neste uke(så er da 17+5), jeg skal da på gynekologisk ultralyd. dette fordi at det er det tilbudet som er her hvor jeg bor. men uansett tilbake til mitt spørsmål:) hvilken type ultralyd er det beste, den vanlige eller denne innvendige? jeg håper å få vite kjønn og om alt står bra til. og ikke minst om de lille mirakelet lever<3 hvilken av de to typene av ultralyd får man best bilde av og hvilken hviser mer? jeg er førstegangsfødende og helt blank på alt av områder innen svangerskap:s
lego Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Har bare tatt utvendig ul så langt ute i svangerskapet så jeg aner ikke hva som er best. Trodde ikke det var vanlig med innvendig etter uke 12 eller noe sant jeg... Men uansett så får du sikkert en flott opplevelse! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå