Gå til innhold

Jobber dere fullt ennå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 33 nå og jobber fortsatt 100%, satser på å klare det frem til permisjonen, men det blir tungt (har en liten aktiv gutt på 1,5 år..). Hvordan er det med dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er i uke 30 (i morgen)

jobber nå 50% og har gjort d i en mnd nå pga bekkenløsning..

Skrevet

Er 35+1 og jobber enda fullt. Men 20% er hjemmefra, så det blir rolige dager da ;P

Kommer nok til å jobbe helt frem til permisjonen starter, da jeg føler jeg har en del jeg bør bli ferdig med siden jeg er i et vikariat som styrer i en barnehage.. men skal ikke være mer sammen med barna, bare på kontoret.. :) Så det kommer til å gå helt fint.. har en del timer avspasering også, så jeg kan sove litt lenger på morgenen, så funker jeg bedre.. :)

Skrevet

Nope, her måtte jeg kaste inn håndkle rett før jul, så nå er jeg 100% sykemeldt. Jobber i klesbutikk, og det funket svært dårlig med stor mage og vond rygg. Er i uke 34.

Skrevet

Har vært 100% sykmeldt siden starten av november. Jobber som sykepleier på sykehjem, og det er tungt. Ikke lett å få tilrettelagt heller, og med to små fra før ble det for mye. Har ikke fnugg av dårlig samvittighet. Er snart 35 fullgåtte uker (tror jeg..) :-)

Skrevet

nei dessverre... jeg jobber 40% og satser på at jeg klarer det de siste 4 ukene:) har fått jobben utrolig bra tilrettelagt så fort jeg følte jeg trengte det, men å sitte foran en pc med bekkenløsning er ikke det beste... legen sa jeg kunne få 100% sykemelding nå, men jeg vil ikke. kjeder meg nok hjemme som det er:) dessuten er det bedre å komme seg litt ut, selv om det bare er 2,5 timer til dagen. så får jeg i alle fall litt stimulans, selv om det bare er sladder:)

oh, er gartner og i uke 34, forresten. så det ble fort tungt ja. men har en fantastisk sjef, så da gjør man hva man kan. selv om det ikke er mye for tiden:):):)

Skrevet

Jobber 60 % nå i uke 30 og er fornøyd med det. Hadde fri i jula og kjente at jeg begynte å kjede meg rimelig kjapt... Håper jeg klarer å jobbe frem til permisjonen starter, men det spørs, for bekkenet er vondt og jobben er tung.

Skrevet

nei.. jeg jobber 20% hehe.. jobbet 100% frem til 26 uker, ble da satt ned til 50%. så fikk jeg en bihulebetennelse i beg av desember og ble sm 100% i to uker. nå sm 80%, et kompromiss mellom meg og legen, han syntes vel egentlig jeg bare burde blitt hjemme. jobber som sykepleier i hjemmetjenesten. skal sies at jobben min har vært enestående til å tilrettelegge, hvis ikke hadde jeg aldri orket å jobbe så lenge

Skrevet

Jobber 50 % ... roet ned i begynnelsen av desember!

Skrevet

startet uke 29 i dag og har jobbet 60% frem til jul. nå blir jeg nok fult sykemeldt frem til termin. har hypermessis og kaster fortsatt opp innemellom, så har ennå ikke lagt på meg ett gram. har heldigvis lagt på meg de kiloene jeg mistet i starten, men nå står det helt stille. er også alene med snuppa mi på 3 frem til kjærsten min flytter inn, så med bekkenløsning i tillegg så klarer jeg desverre ikke mer. drømmen var å jobbe fult frem til perm, men måtte desverre gi opp den drømmen :(

Skrevet

jobber forresten på småbarnsavdeling i barnehage så alle de tunge løftene gjorde ikke ting bedre ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...