Amonym i dag Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Dersom min mann drikker litt en kveld, er det da fordi at han blir sløvere at han ikke skal ligge i samme seng som babyen, men er det også pga at han puster ut alkohol? Dette da mtp uventet barnedød.Vet det er pga utåndingen av røyk at man ikke skal ligge sammen med barna....Og skal det ev mye alkohol til før man ikke kan ligge sammen med babyen?
~sjiraff~ Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Er ganske sikker på at det er pga sløvhet og tregere instinkter i forhold til det å legge seg oppå barnet osv.
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. januar 2009 #3 Skrevet 2. januar 2009 Jeg aner ikke, men hadde gubben drukket så mye at han hadde blitt sløv, hadde han ikke fått sove sammen med unga... ) En øl eller to skader jo ikke da (for min mann hvertfall)
Gjest Skrevet 2. januar 2009 #4 Skrevet 2. januar 2009 Det er vel det at man rett og slett blir sløvere når man har drukket og kan risikere å å legge seg på barnet i søvne. Det skal dessverre ikke mye alkohol til før vår vurderingsevne blir dårligere. Jeg ville unngått all samsoving hvis en av foreldrene hadde drukket.
Amonym i dag Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2009 Ja, han får ikke ligge sammen med oss om han har drukket, og jeg visste det var pga sløvhet, men bare lurte på om det gjaldt pga utåndingen at man også ikke anbefalte det:) Tusen takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå