Gå til innhold

all dressed up, but no place to go....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe, må le av meg sjøl... i det siste har jeg tasset rundt i sambo sine stygge joggeklær. klærne mine er jo dtort sett for små, og det skal jo være behagelig. men i dag var det nok! følte meg så utrolig fæl at eg tok på meg kjole og pyntet meg skikkelig med øredobber og smykker og sminke... men jeg har jo ikke noe å gjøre. har akkurat kjørt typen til bye, han skulle ut med noen kamerater. så nå sitter jeg her, pyntet og festklar, alene med datamaskinen.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff. Vet hvordan du har det. Må bruke mannen sine boxere siden ingen av mine underbukser passer (gidder ikke å kjøpe nye for en drøy uke) og nesten ingen av de ok gravideklærne passer lenger heller. Men sminker meg hver dag selv om jeg går hjemme, og krysser fingrene for at mannen en gang skal kunne synes jeg er sexy igjen :-)

Skrevet

off da, mannen sine boxere? nei, stakkars deg... de fleste trusene mine er blitt for små også, men har noen få igjen heldigvis.. hvordan er det med klærne ellers? subber også du rundt i hans joggeklær?

Skrevet

Har vært sykemeldt i to måneder pga tvilling graviditet...og jeg dresser meg opp hver eneste dag selv om jeg ikke skal noe sted!!! Føler meg så utrolig bra når jeg ser fin ut, ligger i sofaen med kjole, ny fin ulljakke og smykker..hehe..har akkurat klippet håret også så jeg skal føle meg bra til fødselen!!!

Tror det er super viktig å dresse seg litt så føler man seg bedre enn det formen kanskje tilsier!!!! Se deg i speilet og nyt magen så lenge den er der!!! Tok akkurat en liten dans med jentene i magen og de sparket og koste seg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...