Gå til innhold

Jeg tror jeg er sykelig sjalu...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg er litt for sjalu enn det jeg egentlig burde være. Har nettopp giftet meg med min kjæreste og far til mine to barn. Men jeg tenker alt for ofte på om dersom han hadde kunnet velge, om han ville vært sammen med eksen istedet. Hun gjorde det slutt, og han følte det egenltig ikke var ordentlig slutt med henne før vi begynte å rote sammen. Så jeg føler at hele tiden ligger det i bakgrunnen og jeg føler meg egentlig sjalu på henne....

Jeg er så sjalu, at jeg kan lese meldingene hans på mobilen, og da så jeg at på nyttårsaften hadde han sendt en melding om godt nyttår, og det var til henne, og han som sa han ikke giddet å sende melding til noen.

Jeg liker ikke om han er ute og drikker eller på fest med kompisene, for jeg vet at han har vært sammen med mange damer før og føler vel at det blir for godt til å være sant at han ikke skal være utro....

Jeg må samtidig si jeg har dårlig selvtillit og selvbilde, og det gjør vel alt mye verre........

HVa kan jeg gjøre for å stole mer på min kjære?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å vanskelig det der altså.

Hva med personlig Coaching?

http://personligcoach.info/id32.html

Du må i allefall jobbe med deg selv på en eller annen måte til å få bedre selvtilit og slikt.

Skrevet

Du får snu på det da, har du lyst til å være utro når du er ute uten han? Kunne du tenke deg å være utro med ekser eller andre kjekke menn du møter?

Sjansen for at han skal være utro er vel ikke noe større enn at du skal være det! Du velger å være trofast fordi du har fått mannen du elsker, du har tross alt giftet deg med han. Hvorfor skulle han velge anderledes fordi han er ute med kompisene en lørdag? Han har valgt deg, så lenge han står ved det valget må du velge å stole på han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...