Gå til innhold

Dere som abonerer på Foreldre og barn...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken vinterpose kom ut som best i test?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

husker ikke, men det var IKKE odenwalder (eller hva den heter). Ble litt overasska, for det er så mange som skryter av den...

(kunne sjekka, men bladet er på badet, og der er gubben..)

Skrevet

IGLOO TROLLER, ligner veldig på den nye URBAN el hva den heter. VOKSI URBAN.

Skrevet

Hehe, er det ikke typisk, Palmesus? Gubbene er alltid på badet!! ;)

 

Har tenkt å handle inn utstyr i helga når jeg allikevel skal kjøpe vogn, men skulle jo gjerne visst hvilken som var best i test...

Har voksi til storesnupp og lillebror har odenwälder, fornøyd med begge de, men de brukes jo enda!!

Skrevet

Mamma til 2 gutter: Takk! :) Det var en pose jeg aldri har hørt om... Får vel google litt! ;) På hvilken plass kom voksi urban og odenwälder da?

Skrevet

voksiposen og odenw. var vel på bunn mener jeg å huske.

Skrevet

Odenwalder holly lang ble testens taper da den antennes på kunn 1 sekund. Og tåler ikke vask, bamsen ble hard og endret "utseendet" hehe nuppete. klumpete og hardere.

 

Vanlig voksi kom på nest siste plass.

 

Troller vogner selger de ihvertfall på Barnevogn huset Rudi. Så regner med de har Troller poser der ;O)

Skrevet

Mente Barnevogn huset Rudo.

Skrevet

Okei, tusen takk for svar!! :) Da blir det en kveld med google i stedet for film! ;)

Skrevet

Hadde ikke tatt så mye hensyn til den testen der. Jeg har Odenwalder og er veldig fornøyd med den. Har vasket den mange ganger og bamsen er like fin den. Den har ikke endret fasong og har ikke blitt hard. Ikke krympet posen heller. Alt som blir vasket noen ganger vil nødvendigvis miste litt farge hvis det er bommull og spesiellt hvis det er mørke farger. En god og varm pose. Voksiposen kom jo heller ikke så bra ut på varmeisolering og den har jeg brukt i mange år og vært enormt fornøyd med. Ikke vet jeg hvordan de tester men her har de vært helt på bærtur. Eneste jeg synes var dumt var at Odenwalder var lettantennelig....

Skrevet

Turbotassen:

Jeg er egentlig veldig enig med deg.. Vi bor i trøndelag, og har mange kalde dager i løpet av året. Jenta vår fryser lett, og hus har alltid vært god og varm i voksien sin, og lillebror har aldri vært kald i odenwälderen. Tror nok ikke jeg kommer til å ta testen så alvorlig.. Og ærlig talt, barna mine sover utendørs, når i alle dager skal posen begynne å brenne? Vi bor så øde at det er aldri noen som står i nærheten og røyker, og vi er ikke i nærheten av åpen ild med posene..

Skrevet

Nå skal det sies at voksi ikke kom på bunn fordi den er dårlig, men fordi den er stor og tar plass i vogna og at det er bare trekket som kan vaskes i maskin. Innerposen må renses. Jeg er superfornøyd med min voksi og den brukes nå til barn nummer to. Har aldri hatt behov for å vaske annet enn trekket. Synes det var en teit grunn til å havne så dårlig ut i testen. Det at det er mange snorer trakk også ned, men jeg bruker ikke snorene så mye og om jeg gjør så er det kun to. Smak og behag tenker jeg... Det viktigste er jo at den er varm og brukervennlig og det synes jeg at den er!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...