Gå til innhold

flere med 07 barn her? som hang her i 06 og tidligere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg var en rimelig aktiv bruker i 05 og 06...

het den gang "ønskedrømmen c",)"

syns jeg kjenner igjen noen nick her fra den gang...

har en sønn født i april 07, og har vært veldig i tvil på om jeg skulle sette i gang allerde, syns det var litt tidlig, men nå er jeg kjempe klar for kul på magen igjen:)

og sønnen min maser om baby hele dagen... hehe;)

må være noe han har lært i barnehagen tror jeg.... jeg har ikke snakket om baby for han... hehe;)

hvordan er det med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var her seint i 05, og litt utpå 06.

Skrevet

Jeg var her litt i 06. Hadde samme nicket. Har en datter født i februar 07. Har prøvd på nr. 2 siden mars 08, og er inne i 10 pp nå. Ble gravid i juli, men mistet etter kort tid. Har med vilje holdt meg unna BIM denne gangen, men nå har jeg "gitt etter". Blir jo ikke mindre stresset av å holde meg unna uansett, så jeg kan likeså godt kommunisere med noen hyggelige medsøstre:)

Skrevet

idefix deg husker jeg...:)

du var vel her sammen med herkules også var det en til....

dere ble gravide litt før meg mins jeg og huske....;)

Skrevet

Jeg var her inne i 06, men ikke så veldig aktiv. har en gogutt født mars 07, og prøver nå på nr 2.. skummelt og spennende på samme tid:O)

Skrevet

Jeg var også rimelig aktiv bruker her i 2005, 2006 og deler av 2007, har en jente født i februar 2006. Før het jeg Solstråle75, men tror jeg bytta til megoglillesnuppis engang i 2006 =)

Har vært klar for ny baby siden høsten 2006 jeg - men mannen har ikke vært klar før nå og da måtte jeg overtale han - så sluttet med prevensjon i juli/august, men tok tid før jeg fikk tilbake mensen og er nå inne i min 3 pp med EL i dag!!!! Så håper, håper, håper, hehe =)

Er sååå klar for å gi lille-snuppis en liten søster eller bror - hun kommer til å elske det for hun er såååå opptatt av en liten baby i barnehagen (4 mnd gammel - er en lillebror til en av dem hun går sammen med i barnehagen) - og så er hun veldig opptatt av babyer på tv og lurer på om hun også kan få en baby - vi har ikke sagt noenting til henne, bare at når hun selv blir stor så kanskje hun kan få en baby hun også, men da må hun bli voksen først og finne seg en mann, hehe =)

Så hadde vært koselig å få gitt henne en søster eller bror =)

Lykke til alle sammen =)

Klems fra

Skrevet

jeg var her i 05, 06 og halve 07. Fikk en gutt i juni 07 etter halvannet år prøving.

Husker idefix og ønskedrømmen:)

Artig å se kjente!

Nå er vi i 6. pp med pergo for å prøve å lage en liten søster eller bror til junior:)

Skrevet

ja koselig at vi er samla her igjen... hehe;)

husker maddemor og solstråle75:)

liker meg egentlig best på bli gravid siden jeg... hehe;) selv om jeg selvfølgelig ønsker veldig mye å komme meg over til 1.tri....

men på bli gravid er det liksom litt mer koselig, og mindre skummelt enn på de andre sidene... hehe;)

gleder meg til å følge dere alle sammen her inne!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...