Cccch Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Tok en test i dag, har følt meg litt rar i det siste, har på følelsen at jeg er gravid, men har gått på p piller mange år nå. Blir lei meg for ingenting, og gråt en dag bare for småtterier. Har en sånn stikking i magen. Menssmerter i en uke nå, skal ikke ha mensen før på søndag. Når jeg reiser meg fort opp og slikt så kjennes det ut som magen strekkes. Tok graviditetstesten i dag pga, jeg var så spent. Men den var negativ Har det nå å si at jeg tok den kl 3 på dagen.? eller at jeg skal ha mensen om 2 dager, har det noe å si ?
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 det har noe å si:) står på clearblue testene ihvertfall, at tester du før ikm skal du bruke morgenurin:) og selv da er det ikke sikkert den viser at du er gravid selvom du er det:) fra ikm dagen kan du teste når som helst på dagen, bare ikke drikke mye før du tar den.. lykke til:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 2. januar 2009 #3 Skrevet 2. januar 2009 Tester man før man skal ha mensen, så bør man teste med dagens første urin. I tillegg så kan det ha vært for tidlig, så du kan fortsatt være gravid. Lykke til!
Cccch Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2009 Takk for svarene Ble så skuffet idag da det sto ble bare 1 strek Men har den der følelsen om at det er noe som ikke er som vanlig. Får håpe på det beste Så får jeg håpe at jeg ikke får mensen på søndag. hehe
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 2. januar 2009 #5 Skrevet 2. januar 2009 Det er spennende ja! jeg mistet i des.. og er syklusen min iorden igjen nå,skal jeg teste søndag og:) eller mandag da... spennende! krysser fingra for dg:)
Cccch Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. januar 2009 Huff hvor ekkelt. får håpe det går denne gangen da Lykke til, til oss begge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå