♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Termin 09.09.2009 faktisk! Skrekkblandet fryd etter at jeg hadde SA sist, men krysser fingrene. Kommet igang med albyle nå og starter med crinone i kveld. Så da får vi tro dette går rette veien! Masse lykke til dere andre!
hæppi;) Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Gratulerer så mye!! Krysser fingrene for at alt skal gå bra. Hadde du mange symptomer mellom EL og IKM?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 2. januar 2009 #3 Skrevet 2. januar 2009 Gratulerer så mye! Masse lykke til med svangerskapet, håper at det går bra denne gangen!
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2009 Takk takk:) er så koselig med gratulasjoner:) Jeg har jo vært sinnsykt forkjølet, hostet og ganske energiløs. Så jeg har sovet en god del på dagen og tentk at det var pga forkjølelsen, men ikke godt å vite;) Ellers så har ejg hatt merkbart "tunge" pupper hvis du skjønner? Ikke direkte så ømme, men veldig tunge og annerledes. Ellers ingenting..
hæppi;) Skrevet 2. januar 2009 #5 Skrevet 2. januar 2009 Godt å vite at man ikke må ha så mange symptomer for å kunne være i himmelen. Gleder meg til jeg kan være der hvor du er nå. Hold oss oppdatert da;)
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. januar 2009 Jupp, har liksom tenkt det da, siden jeg har hatt masse symptomer før; at jeg kanskje ikke var gravid nå siden ejg ikke merket noe særlig til noe symptomer. Men der ser man:) Jess skal oppdatere jeg! Ny test i morra tidlig bare sånn for å få en sterk en, så ringe legen på mandag. Blir vel ul i om 14 dagers tid tenker jeg.
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 3. januar 2009 Ny test idag - positiv:) Dette blir ei spennende tid fremover gitt! kjenner det ikke helt har gått opp for meg, dette som skal skje. Gleder meg da, det er ikke det, men er uvirkelig enda:) Gleder meg til snuppa skal få ta på seg "Jippi jeg skal bli storesøster" t skjorta som vi kjøpte til henne forrige gang. Skal bli moro å se reaksjonen til folk:) hvordan går det med dere andre?
EnJente_m_2Jenter Skrevet 3. januar 2009 #9 Skrevet 3. januar 2009 Så bra ! GRATULERER ! Da får vi håpe den klorer seg fast som bare det så du får bli en supermamma igjen Teit spm kanskje, men jeg er en frelst tappekjenner og lurer på om du har kjent på livmortappen etter du testet positivt ? Jeg og mange andre her inne lurer sååå fælt på hvordan den tappen er etter man har blitt gravid, den kan jo gi en god indikasjon Lykke til:) håper vi sees på 1 trimester snart !
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 3. januar 2009 Tusen takk=) Supermamma ja det var et fint kallenavn Har ikke skjønt dette med tappetafsinga jeg?? så har ikke bedrevet noe slik beklager. Hva går det ut på? Mener jeg har hørt noe om at man ikke bør tafse på den etter man er gravid fordi det kan fremprovosere noe? eller er jeg helt på jordet? Når har du ikm? ell akkurat hatt og klar til neste pp? Håper vi sees på 1.tri ja! liksom ikke helt flyttet inn der enda jeg:P på tide å komme meg over kanskje.. var da så koselig her inne;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå