Lykkelivet88 Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Hvor mye gikk dere opp i svangerskapet og hvor mye gikk dere ned igjen etterpå? Hørt at det er mange som faktisk blir enda slankere etter graviditeten enn de var før.. er dette bare en drømmesituasjon eller er det ofte det skjer?
Trollkatt Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Med nr 1 gikk jeg opp drøyt 20 kg. I løpet av 7 mnd etter fødsel hadde jeg gått ned 30 kg. Med nr 2 gikk jeg opp 13 kg, og rett etter fødselen hadde jeg gått ned 10. De siste 3 gikk jeg ned i løpet av kort tid, men jeg gikk heller ikke ned noe mer enn det. Med nr 3 gikk jeg opp 14 kilo, og jeg har fremdeles 4 kilo igjen å gå ned før jeg har gått ned alt. (Fødte for snart 2 mnd siden.) Tror det er en myte at amming gjør at man går ned masse i vekt. Grunnen til at jeg gikk ned mye etter nr 1, var at jeg gikk ekstremt mye fordi babyen bare ville sove i en trillende vogn. Gikk mange mil i uka. Bodde også i Oslo, der det er litt mer spennende å gå enn der jeg bor nå. Her er det ingen steder å gå, bare rundt og rundt i boligområdet. I tillegg tok jeg akupunktur for å få fart på forbrenningen, og for å minske søtsuget. Funket som pokker
Lykkelivet88 Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2009 Hehe... ikke verst! Er i uke 29 nå og har gått opp 8 kg. Venter liksom på at det skal skyte fart. Men føler at magen ikke tåler mer nå, at den skal sprekke. Hehe.. Gutten min var jo litt stor også fikk jeg høre. 1250gram i uke 27. Nå kjenner jeg han uansett hvilken stilling jeg sitter/ligger/står i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå