Gå til innhold

Dypt ulykkelig - mistet....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har mistet vår lille spire. Fikk beskjeden på selveste julaften - etter blødninger. Var i uke 10. Men gynokologen mente det kunne ha skjedd for flere uker siden. Er veldig deprimert nå.

 

Vi har to søte, gode barn fra før da, så det hjelper....men så ufattelig trist. Gledet oss til enda en go ing.

 

Håper jeg kommer inn her 1. trimester igjen. Og lykke til på ferden dere andre.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off så trist å høre! Det er jo skrekken...!

Håper det går bedre etterhvert og at du kommer inn her snart igjen!

 

Masse klemmer fra Stavanger!

Skrevet

Det var veldig trist å høre.. også på julaften da...:( stakkars deg... men du, jeg tror at det ikke er så lenge til du kommer tilbake igjen her;) og da kommer til å gå kjempe bra skal du se;)

Skrevet

føler virkelig med deg, vet hvor trist det er å miste...håper du er tilbake her veldig fort.

 

stor trøsteklem;-)

Skrevet

Tusen takk for trøstende ord.

 

Klem

Skrevet

Huff, føler med deg! Det er så vondt å miste!!

*klem*

Skrevet

Føler med deg.

 

Lykke til med nye forsøk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...